23 decembrie 2024
Operator call-center
Dacă sunteți comunicativ, dinamic, orientat către dezvoltare profesională și doriți să obțineți venituri pe măsura muncii Dvs., atunci vă așteptăm în echipa noastră!
Principalele dvs. responsabilități vor include:
- Recepționarea apelurilor telefonice și stabilirea întâlnirilor;
- Înregistrarea solicitărilor primite de la clienți și gestionarea acestora;
- Apelarea clienților sau potențialilor clienți pentru a oferi asistență în procesul de achiziție sau vânzare;
- Gestionarea și actualizarea bazei de date a clienților.
Cerințele noastre sunt:
- Cunoașterea limbii române și ruse la nivel de comunicare avansată;
- Abilităţi de comunicare profesională şi negociere cu clienţii;
- Dicție bună și coerență în exprimare;
- Cunoștințe de operare PC;
- Experiența anterioară în vânzări constituie un avantaj.
Vă oferim:
- Un salariu competitiv stabil și bonusuri pentru atingerea rezultatelor;
- Oportunitatea de dezvoltare profesională și creștere în carieră;
- Birou confortabil și loc de muncă în centrul orașului;
- Un colectiv prietenos și condiții de muncă confortabile.
Alăturați-vă echipei noastre pentru a avea posibilitatea de a avansa în carieră și a vă pune în practică ideile dumneavoastră! Trimiteți CV-ul chiar acum și deveniți parte dintr-o echipă orientată către succes!
E-mail: hr@remark.md
+373 788 70 888