Office Manager
Carmez Processing SRL

15 octombrie 2024

Chișinău
Posibil fără experiență
Full-time
Universitate
În locația angajatorului

Office Manager

Cerinte:

  • Experiența în domeniu reprezintă un avantaj;
  • Studii superioare;
  • Cunoștințe de programe Word, Excel, CRM, Outlook;
  • Cunoașterea limbilor româna și rusă;
  • Abilitaţi de coordonare, organizare şi planificare;
  • Atenție la detalii, spirit de iniţiativă, diplomaţie, flexibilitate, disciplină, responsabilitate.
Cerinţe faţă de candidat:
  • Informarea prin intermediul rețelelor sociale, site-uri de anunțuri etc. despre serviciile companiei;
  • Răspundere la telefon, mesaje, etc.;
  • Asigurarea funcționării biroului: comandarea papetariei, consumabilelor etc.;
  • Monitorizarea activității serviciului de curierat și a personalului tehnic;
  • Primirea și procesarea corespondenței de intrare și de ieșire;
  • Asigurarea funcționalității echipamentelor de birou și de afaceri;
  • Organizarea călătoriilor și deplăsărilor: rezervare bilete, rezervări hotel etc.;
  • Participarea la organizarea de evenimente corporative;
  • Executarea instrucțiunilor de la Administratorul companiei.
Compania oferă:
  • Pachet salarial atractiv;
  • Prînz gratuit;
  • Ambianță plăcută de lucru, echipa tânără și creativă;
  • Suport și susținere din partea echipei, în dezvoltarea profesională.
Telefon de contact: 060690077
CV-urile pot fi expediate la adresa: cristina.marjinean@carmez.md.

E-mail: cristina.marjinean@carmez.md
Telefon: 060690077

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide