Office Manager

Sebo Credit SRL

12 august 2025

Chișinău
Orice experiență
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Angajăm și persoane cu dizabilități

Office Manager

Responsabilități:

  • Îndeplinirea sarcinilor de birou care includ comandarea consumabilelor și gestionarea unei baze de date de înregistrări;
  • Organizarea și întreținerea spațiilor de birouri;
  • Aprovizionarea biroului și sucursalelor cu cele necesare;
  • Organizarea și coordonarea ședințelor interne (externe);
  • Managmentul documentației;
  • Organizarea și coordonarea evenimentelor și business travel-uri;
  • Pregatirea rapoartelor.

Cerințe:

  • Studii superioare;
  • Abilități de comunicare verbală și scrisă la nivel profesional;
  • Experiență dovedită ca manager de birou sau altă experiență relevantă de asistență administrativă;
  • Experiență în MS Office;
  • Experiență in setarea prioritaților și competența dezvoltată de time management;
  • Responsabilitate;
  • Persoana energica cu dorința de dezvoltare.

De ce SEBO?

  • Un pachet de salariu și beneficii motivante;
  • Acces la traininguri înterne și externe;
  • Dezvoltare profesională;
  • Lucrul într-o cu o echipă internațională de profesonaliști;
  • Dezvoltarea în compania – lider în domeniul FinTech.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.