23 decembrie 2024
Lead Manager
Dacă sunteți comunicativ, dinamic, orientat către dezvoltare profesională și doriți să obțineți venituri pe măsura muncii Dvs., atunci vă așteptăm în echipa noastră!
Principalele dvs. responsabilități vor include:
- Recepționarea apelurilor telefonice și stabilirea întâlnirilor;
- Înregistrarea solicitărilor primite de la clienți și gestionarea acestora;
- Apelarea clienților sau potențialilor clienți pentru a oferi asistență în procesul de achiziție sau vânzare;
- Gestionarea și actualizarea bazei de date a clienților.
Cerințele noastre sunt:
- Cunoașterea limbii române și ruse la nivel de comunicare avansată;
- Abilităţi de comunicare profesională şi negociere cu clienţii;
- Dicție bună și coerență în exprimare;
- Cunoștințe de operare PC;
- Experiența anterioară în vânzări constituie un avantaj.
Vă oferim:
- Un salariu competitiv stabil și bonusuri pentru atingerea rezultatelor;
- Oportunitatea de dezvoltare profesională și creștere în carieră;
- Birou confortabil și loc de muncă în centrul orașului;
- Un colectiv prietenos și condiții de muncă confortabile.
Alăturați-vă echipei noastre pentru a avea posibilitatea de a avansa în carieră și a vă pune în practică ideile dumneavoastră! Trimiteți CV-ul chiar acum și deveniți parte dintr-o echipă orientată către succes!
E-mail: hr@remark.md
+373 788 70 888