Contabil(ă) (pe perioadă determinată)

A N U N Ţ
cu privire la desfăşurarea concursului privind ocuparea
funcţiei vacante:

Contabil(ă) (pe perioadă determinată)

Context:

Serviciul naţional unic pentru apelurile de urgenţă 112 (în continuare – Serviciul 112) este persoană juridică, are statut de instituţie publică, misiunea căreia este asigurarea preluării, înregistrării, prelucrării apelurilor de urgenţă şi transmiterea solicitărilor de intervenţie procesate către serviciile specializate de urgenţă.

Sarcini de bază:

  • Prelucrarea informației în programul 1C;
  • Cunoașterea bazelor evidenței contabile, lucrului cu documentele primare, întocmirii dărilor de seamă, decontării cheltuielilor de combustibil, calculului salarial;
  • Cunoașterea procedurilor de achiziții;
  • Îndeplinirea altor atribuții necesare în cadrul activității serviciului finanțe și evidență contabilă;

Condițiile pentru ocuparea funcției vacante:

1. Cerințe de bază:
1.1. Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
1.2. Studii superioare economice, finanțe și contabilitate;
1.3. Experiența într-un post similar de cel puțin 1-2 ani este un avantaj, dar solicitam și începători cu studii în contabilitate;
1.4. Cunoașterea limbii de stat și a unei limbi de circulație internațională constituie un avantaj;
1.5. Lipsa antecedentelor penale sau a altor restricții legale de ocuparea funcției vacante.

2. Cunoștințe:
2.1. Cunoștințe de operare la calculator (Word, Excel, PowerPoint, Internet, 1C, servicii fisc);
2.2. Cunoașterea legislației Republicii Moldova;
2.3. Capacitate de analiză şi rezolvare a problemelor de ordin contabil.

3. Condiții de muncă:
3.1. Salariu atractiv;
3.2. Angajare oficială;
3.3. Dezvoltare profesională continuă;
3.4. Mediu de lucru dinamic și prietenos;
3.5. Spor pentru vechime în muncă (în domeniul telecomunicații).

Atitudini/comportamente: Grad înalt de disciplină şi responsabilitate, inițiativă de dezvoltare profesională, obiectivitate, respect față de oameni, flexibilitate, spirit de inițiativă.

Bibliografia concursului:

  • Codul muncii al RM;
  • Legea nr. 847/2002 salarizării;
  • Legea nr. 287/2017 contabilității și raportării financiare;
  • Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice;
  • Hotărârea Guvernului nr. 743/2002 cu privire la salarizarea angajaților din unitățile cu autonomie financiară;
  • Hotărârea Guvernului nr. 426/2004 privind aprobarea Modului de calculare a salariului mediu;
  • Hotărârea Guvernului nr. 243/2016 privind crearea Serviciului național unic pentru apelurile de urgenţă 112;
  • Standardele Naționale de Contabilitate.

Notă: Informaţia despre data şi ora interviului va fi adusă la cunoştinţa fiecărui candidat admis.

E-mail: hr@112.md

Alte anunțuri publicate de această companie

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide