Committee Planner cu Limba Franceză

VEO Worldwide Services

22 decembrie 2024

Chișinău
De la 1 an
Full-time
Universitate
În locația angajatorului

Veo Worldwide Services, parte a Grupului NOZ și lider pe piața europeană de destocaj, beneficiază de peste 17 ani de expertiză în optimizarea stocurilor nevândute. Ne adresăm proprietarilor de afaceri oferind soluții eficiente pentru gestionarea surplusurilor din colecții anterioare, sau comenzi anulate, contribuind astfel la optimizarea performanței lor operaționale.

Misiune: Să fim lideri mondiali în destocaj, impunând standarde de excelență și inovație în industrie.

Viziune: Sub deviza „No waste. Just value.”, ne angajăm să maximizăm valoarea resurselor, aptitudinilor și ideilor, cultivând o cultură a sustenabilității și eficienței. Mizăm pe dezvoltarea continuă a echipei noastre, promovând spiritul de inițiativă și colaborarea.

La Veo Worldwide, depășim granițele destocajului, contribuind la un viitor sustenabil și eficient. Alătură-te echipei noastre pentru a explora potențialul tău într-un mediu dinamic și inovator.

Committee Planner cu Limba Franceză

Ești o persoană diplomată, riguroasă și îți dorești un job care să îți permită valorificarea cunoștințelor de limbă franceză?

VEO Worldwide Services îți oferă un job care satisface toate așteptările tale!

Suntem în căutarea unui Committee Planner cu Limba Franceză, un rol – cheie, care implică organizarea și gestionarea activităților comitetului în compania noastră.

Principalele tale misiuni vor fi:

  • Organizarea agendei comitetului;
  • Planificarea ședințelor și intervențiilor terțelor părți în ședințe;
  • Realizarea minutei ședințelor;
  • Raportarea și menținerea comunicării între membrii comitetului și populația vizată;
  • Transmiterea comunicatelor oficiale și a deciziilor;
  • Îndeplinirea altor task-uri administrative, încredințate de către membrii comitetului;
  • Follow-up pe acțiuni si deciziile luate, asigurarea transmiterii informației în funcție de proiect;
  • Animarea unei ședințe de comitet (asigurarea din umbră parcursului meetingurilor, a deplasărilor internaționale);

Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:

  • Studii superioare încheiate;
  • Experiență anterioară relevantă, preferabil într-un mediu international, multicultural, corporativ;
  • Nivel foarte bun de limba franceză (nivel B2/C1);
  • Experiență în utilizarea pachetului Microsoft Office (cu accent pe Excel), Canva sau alte tool-uri relevante pentru activitate;
  • Adaptabilitate și orientare către soluții;
  • Excelente abilități de prioritizare, comunicare și orientare către client;

Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:

  • Tichete de masă;
  • Formare inițială și asistență pe perioada de integrare;
  • Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
  • O zi liberă de ziua ta de naștere;
  • Oportunitatea de activare într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
  • Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.

Alte anunțuri publicate de această companie

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut