Business Analyst

VEO Worldwide Services

17 octombrie 2024

Chișinău
De la 1 an
Full-time
Universitate
În locația angajatorului

Veo Worldwide Services, parte a Grupului NOZ și lider pe piața europeană de destocaj, beneficiază de peste 17 ani de expertiză în optimizarea stocurilor nevândute. Ne adresăm proprietarilor de afaceri oferind soluții eficiente pentru gestionarea surplusurilor din colecții anterioare, sau comenzi anulate, contribuind astfel la optimizarea performanței lor operaționale.

Misiune: Să fim lideri mondiali în destocaj, impunând standarde de excelență și inovație în industrie.

Viziune: Sub deviza „No waste. Just value.”, ne angajăm să maximizăm valoarea resurselor, aptitudinilor și ideilor, cultivând o cultură a sustenabilității și eficienței. Mizăm pe dezvoltarea continuă a echipei noastre, promovând spiritul de inițiativă și colaborarea.

La Veo Worldwide, depășim granițele destocajului, contribuind la un viitor sustenabil și eficient. Alătură-te echipei noastre pentru a explora potențialul tău într-un mediu dinamic și inovator.

Business Analyst

Suntem în căutarea unei persoane organizate, cu bune capacități de analiză și sinteză, atentă la detalii și motivată, pentru a se alătura echipei noastre din Chișinău, în calitate de Business Analyst. Te vrem la noi în echipă, ca să ocupi un rol-cheie și să ne ajuți să fim mai buni în fiecare zi!

În calitate de Business Analyst, principalele tale misiuni vor fi:

  • Colectarea și sintetizarea datelor preliminare, în vederea elaborării rapoartelor specifice;
  • Optimizarea și automatizarea reporting-ului;
  • Executarea estimarilor de viitor pentru anumiti indicatori;
  • Realizarea analizelor în funcție de cererile punctuale parvenite, respectând termenii, fiabilitatea și coerența datelor;
  • Identificarea informațiilor/surselor necesare pentru a putea trata cerrile punctuale;
  • Definirea, implementarea și monitorizarea indicatorilor de performanță în comparație cu obiectivele/bugetele.

Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:

  • Studii superioare încheiate;
  • Experiență anterioară în domeniul economic (controlling/raportare/financiar/audit);
  • Cunoștințe bune de limbă Engleză/Franceză (nivel minim B1);
  • Cunoștințe de utilizare a pachetului MS Office, în special Excel nivel avansat;
  • Bune abilități analitice, spirit de sinteză, gândire logică și pasiune pentru cifre;
  • Capacitate de comunicare diplomatică și orientare către client;

Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:

  • Tichete de masă;
  • Formare inițială și asistență pe perioada de integrare;
  • Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
  • O zi liberă extra, în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere;
  • Oportunitatea de-a activa într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
  • Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.

Alte anunțuri publicate de această companie

Joburi similare

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide