Business Analyst, Departamentul Proiecte și Organizare
OTP Bank S.A.

24 octombrie 2024

Chișinău, Сentru
De la 2 ani
Full-time
Universitate
În locația angajatorului

Business Analyst, Departamentul Proiecte și Organizare

Beneficii care le oferim:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
  • Oficiul exact în centrul Chișinăului;
  • Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
  • Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
  • Salariu fix + alte avantaje financiare;
  • Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30-17:30).

Responsabilităţi:

  • Efectuează analiza cerințelor business elaborate de catre subdiviziunile băncii în vederea definirii specificaţiilor functionale pentru construirea efecientă a sistemelor informatice, inclusiv identificarea cerintelor prin intilniri cu subidiviziunile solicitante, precum si in baza analizei documentatiei legislative si tehnice specifice domeniului financiar - bancar;
  • Contribuie la detalierea cerințelor business si redactarea acestora impreuna cu echipa de dezvoltatori in vederea validarii specificatiilor functional-tehnice;
  • Identifică și propune soluții alternative pentru optimizarea proceselor de business și a proiectelor,
  • Asigură monitorizarea procesului de realizare a tuturor livrabilelor tehnice aferente unei dezvoltări;
  • Oferă suport clientului intern/subidiviziunea băncii pentru pregătirea si comunicarea modificării prin activitatea de «Change Management»;
  • Asigură urmărirea post implementăre a dezvoltărilor sistemelor informatice instalate pe mediile de producție in scopul rezolvării eventualelor disfuncționalități.

Cerinţe:

  • Studii superioare in domeniul economic sau tehnologii informationale;
  • Experiența de minim 2 ani in domeniul bancar;
  • Cunostinte privind sistemele de gestiune a bazelor de date, va reprezenta un avantaj;
  • Cunoaşterea limbilor română şi engleză.

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md.

Adresa: bir. 409, Chisinau, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a
E-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md
Telefon: 022 812 - 332

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide