
19 august 2025
Asistent HR / Secretar(ă) în Departamentul Resurse Umane
Companie internațională angajează Asistent HR pentru a sprijini activitatea zilnică a departamentului de Resurse Umane si SSM.
Căutăm o persoană organizată, responsabilă și atentă la detalii, care să ne ajute în gestionarea activităților administrative și de personal.
Responsabilități principale:
- Pregătirea și actualizarea documentației de angajare (contracte, anexe, dosare angajați)
- Actualizarea permanentă a listelor angajaților și păstrarea evidenței corecte
- Gestionarea listei angajaților privind instruirile obligatorii de SSM și distribuirea certificatelor în dosarele personale (online)
- Asistență în organizarea evenimentelor corporative (petreceri, team building etc.)
- Completarea și actualizarea tabelului privind biletele de avion ale angajaților
- Alte sarcini administrative delegate de către Managerul HR si specialistul SSM
Cerințe:
- Limba română și rusă — obligatorii
- Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu
- Experiență anterioară în domeniul administrativ, secretariat sau resurse umane — constituie un avantaj
- Abilități bune de lucru cu pachetul MS Office
- Persoană atentă la detalii, organizată și responsabilă
- Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini în paralel și de a respecta termenele
Ce oferim:
- Contract oficial de muncă
- Experiență într-o companie internațională în plină creștere
- Posibilitatea de a învăța și de a crește profesional în domeniul Resurselor Umane
- Mediu de lucru prietenos și stabil
- Nivelul salarial se discută individual în cadrul interviului, orientativ în jur de 8000 - 9 000 lei
- Graficul de munca: luni-vineri, 8:30-17:30 (oficiul se afla la telecentru, Chisinau)
Dacă ești interesat(ă), trimite CV-ul tău la: hr@nhtech.se
Te rugăm să indici denumirea postului „Asistent HR” în tema e-mailului.
Email: hr@nhtech.se
Team buildinguri
Notebook
Loc de parcare
Ceai, cafea, apă
Creștere profesională
Traininguri, cursuri
Bonus la aniversarea zilei de angajare