Administrator

ECO SAVE

12 martie 2025

Chișinău
De la 2 ani
Full-time
Orice studii
În locația angajatorului

Angajăm:

Administrator

Cerințele față de candidat:

  • Experiența cuprinsă între 2 și 5 ani în administrație sau într-un rol similar;
  • Abilități puternice de organizare și planificare;
  • Excelente abilități de comunicare, atât în scris, cât și verbal;
  • Cunoștințe solide de instrumente de birou, cum ar fi MS Office;
  • Capacitatea de prioritizare și de a lucra în condiții de presiune;
  • Disponibilitate pentru un program full-time.

Responsabilitățile pentru această poziție includ, dar nu se limitează la:

  • Coordonarea și supervizarea activităților administrative zilnice;
  • Gestionarea resurselor de birou;
  • Asigurarea eficienței proceselor interne;
  • Comunicarea atât cu membrii interni ai echipei, cât și cu furnizorii externi.

Oferta companiei

În schimbul dedicării, talentului și muncii tale, Fundația Eco Save oferă un pachet competitiv de remunerație, cu un salariu negociabil. Avem o echipă muncitoare și dedicată, în cadrul unui mediu de lucru de suport și dezvoltare profesională.

E-mail: hr@volta.md

Alte anunțuri publicate de această companie

Joburi similare

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut