
Administrator
12 martie 2025
Angajăm:
Administrator
Cerințele față de candidat:
- Experiența cuprinsă între 2 și 5 ani în administrație sau într-un rol similar;
- Abilități puternice de organizare și planificare;
- Excelente abilități de comunicare, atât în scris, cât și verbal;
- Cunoștințe solide de instrumente de birou, cum ar fi MS Office;
- Capacitatea de prioritizare și de a lucra în condiții de presiune;
- Disponibilitate pentru un program full-time.
Responsabilitățile pentru această poziție includ, dar nu se limitează la:
- Coordonarea și supervizarea activităților administrative zilnice;
- Gestionarea resurselor de birou;
- Asigurarea eficienței proceselor interne;
- Comunicarea atât cu membrii interni ai echipei, cât și cu furnizorii externi.
Oferta companiei
În schimbul dedicării, talentului și muncii tale, Fundația Eco Save oferă un pachet competitiv de remunerație, cu un salariu negociabil. Avem o echipă muncitoare și dedicată, în cadrul unui mediu de lucru de suport și dezvoltare profesională.
E-mail: hr@volta.md
Alte anunțuri publicate de această companie
Joburi similare
Barman-administrator | Бармен-администратор
Andy's • Ieri, Chișinău
Administrator - Recepție Beauty Space
Beauty Space • 4 martie 2025, Chișinău
Администратор зала
Julien • Ieri, Chișinău