Chișinău, Ciocana
De la 1 an
Full-time
Nu contează
Hibrid (Oficiu/Acasă)
Suntem în căutarea unui coleg nou, proactiv și perseverent gată să se dezvolte în domeniul vânzărilor B2B.
Vino în echipă și vei avea:
Salariu 15 000 lei + bonusuri de performanță;
Oportunitatea de lucra unde îți este comod (job remote sau oficiu);
Cursuri de dezvoltare profesională pentru a deveni un performer în vânzări;
Traininguri de dezvoltare personală (negocieri, comunicare asertivă etc.) pentru o dezvoltare multilaterală;
Oră de lectură și buget pentru cartea favorită, pentru că considerăm lectura o metodă bună de dezvoltare;
Zi de muncă prescurtată în lună și pauze de masă prelungite lunar, pentru că nu uităm nici de odihnă;
Abonamente lunare sport, pentru noi este importantă sănătatea ta;
Teambuildinguri și cadouri personalizate pentru o stare de spirit mai bună.
Te vei ocupa cu:
Prospectarea pieței, identificarea de leaduri noi și extinderea bazei de clienți;
Prezentarea serviciilor companiei (finaciar-contabile, HR) și identificarea nevoilor clienților;
Organizarea întâlnirilor cu clienții și monitorizarea pieței;
Urmărirea targhetelor și îndeplinirea rapoartelor de performanță.
Ești potrivit pentru acest rol dacă:
Deții experiență similară minim 1 an;
Cunoști la nivel avansat limbile română și rusă, engleza te va avantaja;
Știi să operezi în CRM - te va avantaja;
Ești empatic și știi să comunici eficient;
Ești orientat către identificarea soluțiilor și a oportunităților noi.
Regim: Luni-Vineri, 08:30-17:30
Locația noastră: Ciocana, str. Igor Vieru 15/3
Dacă te regăsești în cele descrise mai sus, te invităm să aplici CV-ul la adresa hc@dad.md și hai să ne cunoaștem mai bine, oportunitățile bune nu așteaptă!
Vino în echipă și vei avea:
Salariu 15 000 lei + bonusuri de performanță;
Oportunitatea de lucra unde îți este comod (job remote sau oficiu);
Cursuri de dezvoltare profesională pentru a deveni un performer în vânzări;
Traininguri de dezvoltare personală (negocieri, comunicare asertivă etc.) pentru o dezvoltare multilaterală;
Oră de lectură și buget pentru cartea favorită, pentru că considerăm lectura o metodă bună de dezvoltare;
Zi de muncă prescurtată în lună și pauze de masă prelungite lunar, pentru că nu uităm nici de odihnă;
Abonamente lunare sport, pentru noi este importantă sănătatea ta;
Teambuildinguri și cadouri personalizate pentru o stare de spirit mai bună.
Te vei ocupa cu:
Prospectarea pieței, identificarea de leaduri noi și extinderea bazei de clienți;
Prezentarea serviciilor companiei (finaciar-contabile, HR) și identificarea nevoilor clienților;
Organizarea întâlnirilor cu clienții și monitorizarea pieței;
Urmărirea targhetelor și îndeplinirea rapoartelor de performanță.
Ești potrivit pentru acest rol dacă:
Deții experiență similară minim 1 an;
Cunoști la nivel avansat limbile română și rusă, engleza te va avantaja;
Știi să operezi în CRM - te va avantaja;
Ești empatic și știi să comunici eficient;
Ești orientat către identificarea soluțiilor și a oportunităților noi.
Regim: Luni-Vineri, 08:30-17:30
Locația noastră: Ciocana, str. Igor Vieru 15/3
Dacă te regăsești în cele descrise mai sus, te invităm să aplici CV-ul la adresa hc@dad.md și hai să ne cunoaștem mai bine, oportunitățile bune nu așteaptă!
Adresa:
Chișinău, Ciocana
str. Igor Vieru 15/3
str. Igor Vieru 15/3
Data actualizării:
23 aprilie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut