Șef birou, zona Orhei
Oraș:
Orhei
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Ești în căutarea unei noi provocări în domeniul financiar? Ai venit în locul potrivit, fii parte din echipa noastră.
Cerințe:
Persoană dinamică și responsabilă, atentă la detalii cu capacitate rapidă de asumare a deciziilor;
Prezență agreabilă și atitudine pozitivă;
Cunoștințe minime de limba engleză;
Nivel mediu de operare PC (Microsoft Office - în special Excel);
Abilități de comunicare, organizare, seriozitate și punctualitate;
Permis de conducere - categoria B.
Descrierea jobului:
Asistență cu privire la aspecte general administrative și organizatorice;
Arhivează documente, în conformitate cu politica companiei;
Gestionarea documentelor primite în sistemul intern OCN Flex Financial SRL;
Asigură și gestionează comenzile pentru necesarul de materiale pentru toate departamentele companiei;
Comunicarea cu furnizorii de materiale pentru birotică și verificarea constantă a stocurilor;
Primește înregistrează, scanează documente și le distribuie conform procedurilor interne;
Beneficii:
Salariu competitiv;
Mediu de lucru plăcut;
Plan de carieră de lungă durată;
Oportunitatea de a lucra într-o companie aflată în plină expansiune;
Cafea alături de colegi minunați!
Așteptăm CV-ul tău la adresa: hr@flexcredit.md, menționând "Șef birou, zona Orhei" în subiectul emailului. E-mail: hr@flexcredit.md
Cerințe:
Persoană dinamică și responsabilă, atentă la detalii cu capacitate rapidă de asumare a deciziilor;
Prezență agreabilă și atitudine pozitivă;
Cunoștințe minime de limba engleză;
Nivel mediu de operare PC (Microsoft Office - în special Excel);
Abilități de comunicare, organizare, seriozitate și punctualitate;
Permis de conducere - categoria B.
Descrierea jobului:
Asistență cu privire la aspecte general administrative și organizatorice;
Arhivează documente, în conformitate cu politica companiei;
Gestionarea documentelor primite în sistemul intern OCN Flex Financial SRL;
Asigură și gestionează comenzile pentru necesarul de materiale pentru toate departamentele companiei;
Comunicarea cu furnizorii de materiale pentru birotică și verificarea constantă a stocurilor;
Primește înregistrează, scanează documente și le distribuie conform procedurilor interne;
Beneficii:
Salariu competitiv;
Mediu de lucru plăcut;
Plan de carieră de lungă durată;
Oportunitatea de a lucra într-o companie aflată în plină expansiune;
Cafea alături de colegi minunați!
Așteptăm CV-ul tău la adresa: hr@flexcredit.md, menționând "Șef birou, zona Orhei" în subiectul emailului. E-mail: hr@flexcredit.md
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳