Secretar general
Banca Națională a Moldovei
№14988872, 27 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Peste 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Obiectivul postului:
Conduce activitatea SSG și poartă răspundere pentru îndeplinirea sarcinilor privind acordarea suportului de secretariat, a asistenței informaționale, organizatorice, administrative și tehnice, în organizarea eficientă a activității membrilor Comitetului executiv.
Cerințe obligatorii:
- Studii superioare în domeniul administrativ, relații externe, științe sociale sau filologie;
- Experienţă de muncă în domeniul administrativ, relații externe și de protocol nu mai puțin de 5 ani și experiență managerială de minim 2 ani;
- Cunoştinţe profesionale ce țin de: norme și/sau bune practici, inclusiv internaționale, de administrare, secretariat și protocol;
- Competenţe digitale (avansate) a aplicaţiilor MS Office;
- Competenţe lingvistice: limba română şi engleză, nivel mediu. Cunoașterea altor limbi străine de circulație internațională constituie un avantaj.
Competențe:
- Competenţă managerială: cunoştinţe de management și viziune strategică;
- Aptitudini manageriale: organizatorice, decizionale, de planificare, de conducere, coordonare și control;
- Competențe profesionale de înaltă calitate și aptitudini manageriale;
- Un nivel înalt al calităților personale.
Abilităţi şi atitudini:
- Lucru în echipă, negociere, comunicare eficientă;
- Gândire ordonată și constructivă, rezistență la efort şi stres, adaptabilitate la situații noi, capacitate multitasking.
Principalele atribuții:
- Coordonează și asigură suportul de secretariat în activitatea membrilor Comitetului executiv și subdiviziunilor structurale BNM, precum și la necesitate Guvernatorului
- Asigură acordarea asistenței multilaterale în realizarea sarcinilor de serviciu ale Guvernatorului și membrilor CE
- Organizează și asigură buna desfășurare a conferințelor, seminarelor, meselor rotunde naționale și internaționale, organizate de BNM, precum și primirea în vizită a reprezentanților altor bănci centrale
- Exercită sistematic controlul asupra îndeplinirii atribuțiilor și sarcinilor în cadrul SSG.
Beneficiile oferite de BNM:
- Experiență profesională într-o bancă centrală;
- Oportunități extinse de dezvoltare profesională și personală;
- Mediu de muncă modern și prietenos;
- Flexibilitate în programul de muncă;
- Pachet salarial competitiv;
- Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
Termenul pentru depunerea CV-urilor este: 3 ianuarie 2025.
Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md sau depuneţi CV-ul in format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, cu specificarea postului dorit. Pentru detalii ne puteţi contacta la numărul de telefon 022- 822-158 sau 022- 822-245.
Bibliografia:
- Legea cu privire la Banca Națională a Moldovei nr. 548/1995;
- Regulamentul privind modul de utilizare a mijloacelor financiare pentru deservirea delegaţiilor şi persoanelor oficiale străine, aprobat prin HG nr.101/2018.
- Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice.
- Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin HG nr. 870/2022.
Conduce activitatea SSG și poartă răspundere pentru îndeplinirea sarcinilor privind acordarea suportului de secretariat, a asistenței informaționale, organizatorice, administrative și tehnice, în organizarea eficientă a activității membrilor Comitetului executiv.
Cerințe obligatorii:
- Studii superioare în domeniul administrativ, relații externe, științe sociale sau filologie;
- Experienţă de muncă în domeniul administrativ, relații externe și de protocol nu mai puțin de 5 ani și experiență managerială de minim 2 ani;
- Cunoştinţe profesionale ce țin de: norme și/sau bune practici, inclusiv internaționale, de administrare, secretariat și protocol;
- Competenţe digitale (avansate) a aplicaţiilor MS Office;
- Competenţe lingvistice: limba română şi engleză, nivel mediu. Cunoașterea altor limbi străine de circulație internațională constituie un avantaj.
Competențe:
- Competenţă managerială: cunoştinţe de management și viziune strategică;
- Aptitudini manageriale: organizatorice, decizionale, de planificare, de conducere, coordonare și control;
- Competențe profesionale de înaltă calitate și aptitudini manageriale;
- Un nivel înalt al calităților personale.
Abilităţi şi atitudini:
- Lucru în echipă, negociere, comunicare eficientă;
- Gândire ordonată și constructivă, rezistență la efort şi stres, adaptabilitate la situații noi, capacitate multitasking.
Principalele atribuții:
- Coordonează și asigură suportul de secretariat în activitatea membrilor Comitetului executiv și subdiviziunilor structurale BNM, precum și la necesitate Guvernatorului
- Asigură acordarea asistenței multilaterale în realizarea sarcinilor de serviciu ale Guvernatorului și membrilor CE
- Organizează și asigură buna desfășurare a conferințelor, seminarelor, meselor rotunde naționale și internaționale, organizate de BNM, precum și primirea în vizită a reprezentanților altor bănci centrale
- Exercită sistematic controlul asupra îndeplinirii atribuțiilor și sarcinilor în cadrul SSG.
Beneficiile oferite de BNM:
- Experiență profesională într-o bancă centrală;
- Oportunități extinse de dezvoltare profesională și personală;
- Mediu de muncă modern și prietenos;
- Flexibilitate în programul de muncă;
- Pachet salarial competitiv;
- Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
Termenul pentru depunerea CV-urilor este: 3 ianuarie 2025.
Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md sau depuneţi CV-ul in format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, cu specificarea postului dorit. Pentru detalii ne puteţi contacta la numărul de telefon 022- 822-158 sau 022- 822-245.
Bibliografia:
- Legea cu privire la Banca Națională a Moldovei nr. 548/1995;
- Regulamentul privind modul de utilizare a mijloacelor financiare pentru deservirea delegaţiilor şi persoanelor oficiale străine, aprobat prin HG nr.101/2018.
- Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice.
- Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin HG nr. 870/2022.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut