Reprezentant export
AstorMueller
№5046789, 4 mai 2017
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Candidatul ideal
Ce fel de persoană căutăm:
– să cunosti limbile engleza si rusa la nivel avansat/mediu; orice alta limba vorbita este un avantaj
– să ai cunostinte de excel
– să ai gandire logica
– să comunici eficient și elocvent atât în scris, cât și verbal și să ai capacitatea de a oferi informații precise si prompte
– atenție la detalii și disponibilitate pentru calatorii în interes de serviciu
– să fii proactiv(ă), să ai viziune de ansamblu și să fii deschis(ă) la diversitate și oportunități noi
– să fii dinamic(ă), foarte bine organizat(ă), să ai inițiativă și spirit întreprinzător
– să fii gata să înveți repede și să poți jongla cu mai multe proiecte/activități simultan
– să îți placă să lucrezi în echipă și, în general, cu oameni din diferite culturi si domenii de activitate
– să fii sociabil(ă), diplomat(ă), să știi să cultivi relațiile de serviciu
– să stii sa iti asumi responsabilitati
Descrierea jobului
Ce presupune acest job:
– gestionarea relatiilor dintre client-furnizor
– introduce si proceseaza comenzile in sistemul integrat folosit de companie, avand responsabilitatea deciziei folosirii unui tip de comanda sau altul.
– verifica sistemul de gestiune integrat pentru colectarea de informatii referitoare la procesarea corecta a comenzilor sau la existenta stocului
– actualizeaza date in sistem (introduce coduri sau clienti noi, actualizeaza datele clientilor). Creeaza documentele interne specifice inregistrarilor clientilor (liste de preturi, protocoale, oferte, formulare de deblocari).
– urmareste stadiul de livrare al unei comenzi si informeaza clientii asupra detaliilor de livrare.
– inregistreaza si rezolva reclamatiile clientilor. Gaseste solutii alternative pentru rezolvarea reclamatiilor clientilor
– ofera informatii generale sau referitoare la produse atat clientilor externi cat si celor interni
Beneficii
Cum vei fi motivat(ă):
– vei beneficia de bonus de performanta, asigurare de sanatate privata, reduceri substantiale la incaltaminte
– vei lucra într-un mediu deschis
– vei face parte dintr-o echipă tânără, entuziastă și pusă pe fapte mari
– vei avea ocazia să ni te alături în procesul de elaborare, eficientizare si implementare a procedurilor de lucru
– ți se vor pune la dispoziție toate instrumentele de care ai nevoie
– vei avea oportunitatea să participi la cursuri de specialitate
Descrierea companiei
AstorMueller Group are sediul central în Elvetia şi birouri în Germania, România, Portugalia, India şi China si deţine licenţele pentru marcile de pantofi bugatti si Daniel Hechter. În prezent brand-ul bugatti shoes beneficiează de un mare succes internaţional datorită calitaţii combinate cu confort, pantofii fiind comercializaţi în peste 40 de ţări.
Ce fel de persoană căutăm:
– să cunosti limbile engleza si rusa la nivel avansat/mediu; orice alta limba vorbita este un avantaj
– să ai cunostinte de excel
– să ai gandire logica
– să comunici eficient și elocvent atât în scris, cât și verbal și să ai capacitatea de a oferi informații precise si prompte
– atenție la detalii și disponibilitate pentru calatorii în interes de serviciu
– să fii proactiv(ă), să ai viziune de ansamblu și să fii deschis(ă) la diversitate și oportunități noi
– să fii dinamic(ă), foarte bine organizat(ă), să ai inițiativă și spirit întreprinzător
– să fii gata să înveți repede și să poți jongla cu mai multe proiecte/activități simultan
– să îți placă să lucrezi în echipă și, în general, cu oameni din diferite culturi si domenii de activitate
– să fii sociabil(ă), diplomat(ă), să știi să cultivi relațiile de serviciu
– să stii sa iti asumi responsabilitati
Descrierea jobului
Ce presupune acest job:
– gestionarea relatiilor dintre client-furnizor
– introduce si proceseaza comenzile in sistemul integrat folosit de companie, avand responsabilitatea deciziei folosirii unui tip de comanda sau altul.
– verifica sistemul de gestiune integrat pentru colectarea de informatii referitoare la procesarea corecta a comenzilor sau la existenta stocului
– actualizeaza date in sistem (introduce coduri sau clienti noi, actualizeaza datele clientilor). Creeaza documentele interne specifice inregistrarilor clientilor (liste de preturi, protocoale, oferte, formulare de deblocari).
– urmareste stadiul de livrare al unei comenzi si informeaza clientii asupra detaliilor de livrare.
– inregistreaza si rezolva reclamatiile clientilor. Gaseste solutii alternative pentru rezolvarea reclamatiilor clientilor
– ofera informatii generale sau referitoare la produse atat clientilor externi cat si celor interni
Beneficii
Cum vei fi motivat(ă):
– vei beneficia de bonus de performanta, asigurare de sanatate privata, reduceri substantiale la incaltaminte
– vei lucra într-un mediu deschis
– vei face parte dintr-o echipă tânără, entuziastă și pusă pe fapte mari
– vei avea ocazia să ni te alături în procesul de elaborare, eficientizare si implementare a procedurilor de lucru
– ți se vor pune la dispoziție toate instrumentele de care ai nevoie
– vei avea oportunitatea să participi la cursuri de specialitate
Descrierea companiei
AstorMueller Group are sediul central în Elvetia şi birouri în Germania, România, Portugalia, India şi China si deţine licenţele pentru marcile de pantofi bugatti si Daniel Hechter. În prezent brand-ul bugatti shoes beneficiează de un mare succes internaţional datorită calitaţii combinate cu confort, pantofii fiind comercializaţi în peste 40 de ţări.
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳