Project Leader

HR-Consulting
Oraș: Orhei
Studii: Universitate
Experiența de munca: De la 1 an
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
Scopul general al al funcției:
Planificarea, executarea și finalizarea proiectelor, de care este numit responsabil, conform termenilor și bugetului, inclusiv prin solicitarea resurselor și coordonarea membrilor echipei și a părților terțe cu scopul realizării proiectelor. Este responsabil de stabilirea obiectivelor proiectelor.
Atribuții:

Creează și execută planuri de lucru, inclusiv revizuiește și actulizează planuri de lucru ca să corespundă cerințelor.
Identifică resursele necesare, atribuie responsabilități individuale, organizează zilnic aspectele operaționale ale proiectelor.
Aplică în mod efectiv metodologia companiei și îmbunătățește standardele minimizând expunerea la riscuri a proiectului și urmărește continuu îmbunătățirea calității.
Asigură că documentația de proiect este completă, actualizată și arhivată corespunzător, inclusiv transmite rapoarte referitor la statutul proiectelor.
Coordonează și supervizează echipa implicată în proiect și o instruiește când este necesar.
Urmează implementarea tuturor sarcinilor referitoare la proiect conform termenilor.
Coordonează transferul proiectelor.
Informează echipa proiectului referitor la toate modificările referitoare la proiect, inclusiv informează superiorii.
Identifică oportunități pentru îmbunătățire și face propuneri constructive pentru modificări.
Asigură că cerințele clientului sunt satisfăcute.
Comunică eficient cu clientul ca să identifice necesitățile acestuia.
Propune măsuri de recompensare sau sancționare a personalului din subordine în conformitate cu legislația în vigoare şi politicile companiei.
Comunicarea în interesul companiei este efectuată doar cu instrumentele de comunicare securizate oferite de către companie: IBM Lotus Notes, telefonul fix si mobil corporativ.
Stabilește, conform structurii organizatorice, sarcinile si responsabilitățile personalului din subordine, în baza fișelor de post. Organizează acordarea concediului de odihnă și a zilelor libere pentru personalul din subordine.
Ia întotdeauna în considerare obiectivele de cost și optimizează costurile. Propune optimizări către management.
Participă la planificarea bugetului și este responsabil pentru menținerea cheltuielilor și a operațiunilor în cadrul unui buget.
Monitorizează și revizuiește performanța personalului și organizează intervențiile necesare pentru îmbunătățire;.
Identifică și raportează nevoile de formare pentru oamenii pe care îi coordonează, și asigură dezvoltarea continuă a acestora.
Execută orice alte dispoziții date de superiorul ierarhic, care nu contravin legislației în vigoare şi funcției ocupate.

Cerințe față de candidat:

Studii superioare.
Minim 1-3 ani experienţă de muncă.
Cunoştinţe profunde privind utilizarea PC-ului.
Cunoştinţe limba română şi limba engleză nivel avansateză.
Abilităţi de comunicare, planificare, leadership, organizare şi control al activitaţii, de luare decizii.
Atitudine deschisă faţă de oameni, responsabilitate, disciplină, etică profesională, rezistență la situații de stres, eficiență, tendință spre dezvoltare profesională continuă.

Candidații interesați pot trimite CV-uri la adresa de e-mail HR-Consulting (www.search4staff.com): bb90@search4staff.com;

Pentru mai multe informații, vă rugăm să sunați la: +373 68898408

Vă rugăm să indicați codul postului vacant PL în linia de subiect sau în CV.

E-mail: bb90@search4staff.com
Telefon: +373 68898408
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide