Operator Call Center
Sebo Credit SRL
№14969470, 19 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Responsabilități:
Răspunde într-un mod profesionist și în timp util la reclamațiile, întrebările și cererile clienților la telefon;
Furnizează informația corectă și detaliată cu privire la produsele și serviciile companiei;
Asigură introducerea, verificarea și actualizarea rapidă și exactă a informației în baza de date;
Alte responsabilități legate de deservirea clienților.
Cerințe:
Experiența în domeniul deservirei clienţilor constituie un avantaj;
Cunoașterea standartelor și principiilor de deservire a clienților;
Cunoștințe de lucru cu MS Word, MS Excel, MS Outlook;
Asimilare rapidă, responsabilitate și orientare către rezultat;
Abilități avansate de comunicare în română, rusă, (limba engleză constituie un avantaj).
Aptitudini:
Abilități înalte de comunicare persuasivă;
Abilități interpersonale;
Capacitate de gestionare eficientă a timpului de lucru;
Flexibilitate.
De ce SEBO?
Salariu atractiv și beneficii motivante;
Grafic flexibil;
Angajare oficială;
Bonusuri de performanță;
Experiență unică într-o companie internațională și potențial de creștere;
Traininguri și dezvoltare profesională.
Așteptăm CV-ul tău la adresa: hr@sebo.md cu mențiunea ”Operator Call Center” sau sună la 060500045 pentru detalii.
Condițiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal sunt stabilite în Politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal în procesul de recrutare, publicată pe pagina https://www.sebo.md/pagina/cariera E-mail: hr@sebo.md
060500045
Răspunde într-un mod profesionist și în timp util la reclamațiile, întrebările și cererile clienților la telefon;
Furnizează informația corectă și detaliată cu privire la produsele și serviciile companiei;
Asigură introducerea, verificarea și actualizarea rapidă și exactă a informației în baza de date;
Alte responsabilități legate de deservirea clienților.
Cerințe:
Experiența în domeniul deservirei clienţilor constituie un avantaj;
Cunoașterea standartelor și principiilor de deservire a clienților;
Cunoștințe de lucru cu MS Word, MS Excel, MS Outlook;
Asimilare rapidă, responsabilitate și orientare către rezultat;
Abilități avansate de comunicare în română, rusă, (limba engleză constituie un avantaj).
Aptitudini:
Abilități înalte de comunicare persuasivă;
Abilități interpersonale;
Capacitate de gestionare eficientă a timpului de lucru;
Flexibilitate.
De ce SEBO?
Salariu atractiv și beneficii motivante;
Grafic flexibil;
Angajare oficială;
Bonusuri de performanță;
Experiență unică într-o companie internațională și potențial de creștere;
Traininguri și dezvoltare profesională.
Așteptăm CV-ul tău la adresa: hr@sebo.md cu mențiunea ”Operator Call Center” sau sună la 060500045 pentru detalii.
Condițiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal sunt stabilite în Politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal în procesul de recrutare, publicată pe pagina https://www.sebo.md/pagina/cariera E-mail: hr@sebo.md
060500045
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut