Office manager
Serad Plus SRL
№7145434, 18 octombrie 2018
Oraș:
Chișinău
Studii:
Незак. высшее
Experiența de munca:
Pîna la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Compania Serad Plus SRL anunta postul vacant de office manager!
Cerinţe:
Studii superioare; ne finiasate;
Cunoașterea limbilor română si rusă;
Bune cunoștințe de operare PC;
Cunoașterea tehnicii de birou ( copiator, scanner, imprimantă);
Excelente abilităţi de organizare, planificare și comunicare; -
Capacitate de a lucra în echipă;
Experiența în domeniu constituie un avantaj;
Viziune creativă. Responsabilități:
Coordonarea relațiilor cu clienții (e-mail, corespondență), recepționarea apelurilor telefonice,
Înregistrarea și transmiterea informației de serviciu angajaților companiei;
Asigurarea circulației de documente în cadrul companiei;
Organizarea achiziționării de rechizite de birou, materiale consumabile și alte valori materiale.
Căutărea potențialilor angajați, selectarea lor și intervievarea;
Evidența dosarelor, a contractelor și altor documente de profil;
Menținera disciplinei în colectiv conform regulamentului intern, planificarea activităților pentru construirea unui colectiv unit; Instruirea angajaților, menținerea controlului.
Compania oferă:
- Salariu atractiv;
- Pachet social;
- Conditii bune de munca intr-un colectiv tinar cu atmosfera prietenoasa.
Daca sunteti ambitioasa, perseverenta si sunteti gata sa faceti parte din echipa noastra creativa, atunci transmiteți CV-ul cu poza pe adresa: serad.agency@yandex.ru cu menționarea postului "Office Manager".
Cerinţe:
Studii superioare; ne finiasate;
Cunoașterea limbilor română si rusă;
Bune cunoștințe de operare PC;
Cunoașterea tehnicii de birou ( copiator, scanner, imprimantă);
Excelente abilităţi de organizare, planificare și comunicare; -
Capacitate de a lucra în echipă;
Experiența în domeniu constituie un avantaj;
Viziune creativă. Responsabilități:
Coordonarea relațiilor cu clienții (e-mail, corespondență), recepționarea apelurilor telefonice,
Înregistrarea și transmiterea informației de serviciu angajaților companiei;
Asigurarea circulației de documente în cadrul companiei;
Organizarea achiziționării de rechizite de birou, materiale consumabile și alte valori materiale.
Căutărea potențialilor angajați, selectarea lor și intervievarea;
Evidența dosarelor, a contractelor și altor documente de profil;
Menținera disciplinei în colectiv conform regulamentului intern, planificarea activităților pentru construirea unui colectiv unit; Instruirea angajaților, menținerea controlului.
Compania oferă:
- Salariu atractiv;
- Pachet social;
- Conditii bune de munca intr-un colectiv tinar cu atmosfera prietenoasa.
Daca sunteti ambitioasa, perseverenta si sunteti gata sa faceti parte din echipa noastra creativa, atunci transmiteți CV-ul cu poza pe adresa: serad.agency@yandex.ru cu menționarea postului "Office Manager".
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳