Office manager
International Loyal Transfer
№5744430, 15 noiembrie 2017
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
De la 2 pîna la 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare;
- Activ si disciplinat;
- Cunoștințe de management, secretariat;
- Cunoștințe de gestionare a documentelor;
- Cunoștințe PC – utilizator încrezut (Windows, MS Office);
- Cunoașterea tehnicii de birou (fax, copiator, scanner, imprimantă);
- Cunoașterea bună a limbii române si ruse.
- Vorbire corectă și clară;
- Capacitate de învățare, abilități de organizare, orientare spre rezultat
- Abilități de comunicare, negociere, dinamism, capacitatea de a lucra în echipă
- Abilități de coordonare, planificare și organizare;
- Experiența într-un post similar este binevenită.
Responsabilități:
- Recepționarea apelurilor telefonice, înregistrarea și transmiterea informației de serviciu către directorii și angajații companiei;
- Asigurarea circulației de documente în cadrul companiei;
- Organizarea achiziționării de rechizite de birou, materiale consumabile și alte valori materiale și mărfuri;
- Gestionarea, înregistrarea și repartizarea corespondenței primite/emise;
- Gestionarea documentelor de interes general al întreprinderii;
- Oferirea clienților/potențialilor clienți informații cu privire la produsele firmei;
- Expedierea scrisorilor;
- Înregistrarea scrisorilor, certificatelor, documentației de intrare-ieșire;
- Întocmirea proceselor verbale
- Îndeplinirea altor însărcinări stabilite de conducere.
Oferim:
- Salariu motivant;
- Pachet social;
- Posibilitatea de a învăța lucruri noi;
- Orar de muncă 8:00 la 17:00 de L până V;
- Creștere profesionala.
Vor fi luați în considerare doar candidații care expediază CV + Foto pe adresa office@paysave.md
Doar persoanele selectate vor fi contacte și invitate la interviul de angajare.
Телефон:067660026
E-mail:office@paysave.md
Сайт:http://www.paysave.md
- Studii superioare;
- Activ si disciplinat;
- Cunoștințe de management, secretariat;
- Cunoștințe de gestionare a documentelor;
- Cunoștințe PC – utilizator încrezut (Windows, MS Office);
- Cunoașterea tehnicii de birou (fax, copiator, scanner, imprimantă);
- Cunoașterea bună a limbii române si ruse.
- Vorbire corectă și clară;
- Capacitate de învățare, abilități de organizare, orientare spre rezultat
- Abilități de comunicare, negociere, dinamism, capacitatea de a lucra în echipă
- Abilități de coordonare, planificare și organizare;
- Experiența într-un post similar este binevenită.
Responsabilități:
- Recepționarea apelurilor telefonice, înregistrarea și transmiterea informației de serviciu către directorii și angajații companiei;
- Asigurarea circulației de documente în cadrul companiei;
- Organizarea achiziționării de rechizite de birou, materiale consumabile și alte valori materiale și mărfuri;
- Gestionarea, înregistrarea și repartizarea corespondenței primite/emise;
- Gestionarea documentelor de interes general al întreprinderii;
- Oferirea clienților/potențialilor clienți informații cu privire la produsele firmei;
- Expedierea scrisorilor;
- Înregistrarea scrisorilor, certificatelor, documentației de intrare-ieșire;
- Întocmirea proceselor verbale
- Îndeplinirea altor însărcinări stabilite de conducere.
Oferim:
- Salariu motivant;
- Pachet social;
- Posibilitatea de a învăța lucruri noi;
- Orar de muncă 8:00 la 17:00 de L până V;
- Creștere profesionala.
Vor fi luați în considerare doar candidații care expediază CV + Foto pe adresa office@paysave.md
Doar persoanele selectate vor fi contacte și invitate la interviul de angajare.
Телефон:067660026
E-mail:office@paysave.md
Сайт:http://www.paysave.md
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳