Office-manager
ÎM CIA "TRANSELIT" SA
№5540619, 6 noiembrie 2017
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Se accepta fără experientă
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
O companie stabilă și sigură, aflată într-un permanent proces de dezvoltare anunță postul vacant :
Office Manager
Cerinte:
- studii superioare,
- experienta minim 1 an,
- comunicare foarte buna si atitudine diplomatica,
- organizare,
- persoana echilibrata, energica, motivata, disciplinata si amabila,
- corectitudine, seriozitate, sinceritate si dispunere la colaborare,
- cunostinte bune de operare PC MS Office – WORD, EXCEL,
- cunoasterea limbilor romana, rusa (la nivel avansat),
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca,
Responsabilitati :
- preluarea si transmiterea mesajelor telefonice din exterior,
- gestionarea corespondenței de intrare și de ieșire,
- intocmirea corespondentei de afaceri,
- organizarea intilnirilor de afaceri,
- mentinerea oficiului la un nivel inalt,
- îndeplinirea altor sarcini specifice postului.
Avantaje:
- lucru într-o companie dinamică;
- un post de lucru stabil cu perspective de dezvoltare și creștere profesională;
- o activitate motivantă permanent orientată spre obținerea unui rezultat mai bun;
- o echipă de profesioniști, un colectiv tînăr și prietenos;
- conditii confortabile de muncă.
Candidații cointeresați sunt rugați să transmită CV pe poșta electronică :transelit.office@gmail.com, persoanele selectate vor fi invitate la interviu .
Office Manager
Cerinte:
- studii superioare,
- experienta minim 1 an,
- comunicare foarte buna si atitudine diplomatica,
- organizare,
- persoana echilibrata, energica, motivata, disciplinata si amabila,
- corectitudine, seriozitate, sinceritate si dispunere la colaborare,
- cunostinte bune de operare PC MS Office – WORD, EXCEL,
- cunoasterea limbilor romana, rusa (la nivel avansat),
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca,
Responsabilitati :
- preluarea si transmiterea mesajelor telefonice din exterior,
- gestionarea corespondenței de intrare și de ieșire,
- intocmirea corespondentei de afaceri,
- organizarea intilnirilor de afaceri,
- mentinerea oficiului la un nivel inalt,
- îndeplinirea altor sarcini specifice postului.
Avantaje:
- lucru într-o companie dinamică;
- un post de lucru stabil cu perspective de dezvoltare și creștere profesională;
- o activitate motivantă permanent orientată spre obținerea unui rezultat mai bun;
- o echipă de profesioniști, un colectiv tînăr și prietenos;
- conditii confortabile de muncă.
Candidații cointeresați sunt rugați să transmită CV pe poșta electronică :transelit.office@gmail.com, persoanele selectate vor fi invitate la interviu .
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳