Office manager

Audit Expres №5232847, 4 august 2017
Oraș: Chișinău
Studii: Orice
Experiența de munca: De la 2 pîna la 5 ani
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
Companie specializata in prestarea serviciilor de contabilitate, audit financiar si consultatii fiscale este în căutarea unei persoane responsabile care va îndeplini funcţiile de office manager.

Responsabilitati:
- Organizarea documentației în companie, coordonarea proceselor de semnare a documentației, trimiterea corespondenței;
- Evidenta si raportarea statutului sarcinilor primite;
- Corespondenta cu clientii;
- Asigurarea oficiului cu birotică si marfa de uz gospodaresc;
- Lucrul cu apelurile de intrare și de ieșire;
- Gestionarea cutiilor poștale ale companiei;
- Redirectionarea fluxului de informații persoanelor competente din companie;
- Întâlnirea clientilor, deservirea cu ceai/cafea/apa (dupa necesitate)

Cerinte:
• Business dress code;
• Aspect placut;
• Experienta in intocmirea scrisorilor de afaceri;
• Time-management;
• Multitasking;
• Punctualitate, inițiativă, bun simț, responsabilitate, seriozitate, caracter pozitiv;
• Cunostinte avansate in Excel, Word;
• Cunoașterea limbilor: RU, RO și EN (fiind un avantaj);
• Experiența în domeniul respectiv.

Incurajam libera initiativa si apreciem atat moral cat si material aportul fiecarui angajat in dezvoltarea companiei.

p.s: persoanele predispuse la critica, birfe, cat si cei neprietenosi si negativi nu se vor incadra in colectivul nostru ;)
Telefon:
+373 698 21 721
Persoana de contact:
Romeo Melnic
E-mail:
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide