Office manager
Onoris Legis SRL
№4935483, 31 martie 2017
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Cerinte:
- experienţa la un post similar min. 1 an
- comunicabilă, energică , motivată, disciplinată, conștiincioasă și amabilă, aptitudini de lucru în colectivul de serviciu și cu clienții
- cunoștințe avansate de operare PC (MS Office - Word, Excel; Internet) și de utilizare a tehnicii de birou;
- bune aptitudini de scriere și vorbire corectă;
- capacitatea de a opera cu volum mare de informație
- cunoașterea limbilor română și rusă la nivel avansat, cunoașterea limbii Engleză constituie un avantaj
Responsabilitati:
- recepționarea apelurilor telefonice, înregistrarea și transmiterea informației de serviciu către directorii și angajații companiei;
- identificarea, acumularea, analiza, sistematizarea şi prezentarea informaţiei necesare
- menținerea relațiilor cu agentii din teritoriu și cu clienții companiei
- Intocmirea rapoartelor asupra unor activități a companiei
- executarea indicaţiilor şi dispoziţiilor stabilite de administrație.
- organizarea achiziționării de rechizite de birou, materiale consumabile și alte valori materiale și mărfuri;
- experienţa la un post similar min. 1 an
- comunicabilă, energică , motivată, disciplinată, conștiincioasă și amabilă, aptitudini de lucru în colectivul de serviciu și cu clienții
- cunoștințe avansate de operare PC (MS Office - Word, Excel; Internet) și de utilizare a tehnicii de birou;
- bune aptitudini de scriere și vorbire corectă;
- capacitatea de a opera cu volum mare de informație
- cunoașterea limbilor română și rusă la nivel avansat, cunoașterea limbii Engleză constituie un avantaj
Responsabilitati:
- recepționarea apelurilor telefonice, înregistrarea și transmiterea informației de serviciu către directorii și angajații companiei;
- identificarea, acumularea, analiza, sistematizarea şi prezentarea informaţiei necesare
- menținerea relațiilor cu agentii din teritoriu și cu clienții companiei
- Intocmirea rapoartelor asupra unor activități a companiei
- executarea indicaţiilor şi dispoziţiilor stabilite de administrație.
- organizarea achiziționării de rechizite de birou, materiale consumabile și alte valori materiale și mărfuri;
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳