Office manager
Audit Expres
№4242212, 24 octombrie 2018
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Pina la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Companie specializata in prestarea serviciilor de contabilitate, audit financiar si consultatii fiscale este în căutarea unei persoane responsabile care va îndeplini funcţiile de office manager.
Responsabilitati:
- Organizarea documentației în companie, coordonarea proceselor de semnare a documentației, trimiterea corespondenței;
- Evidenta si raportarea statutului sarcinilor primite;
- Corespondenta cu clientii;
- Asigurarea oficiului cu birotică si marfa de uz gospodaresc;
- Lucrul cu apelurile de intrare și de ieșire;
- Gestionarea cutiilor poștale ale companiei;
- Redirectionarea fluxului de informații persoanelor competente din companie;
- Întâlnirea clientilor, deservirea cu ceai/cafea/apa (dupa necesitate)
Cerinte:
• Business dress code;
• Aspect placut;
• Experienta in intocmirea scrisorilor de afaceri;
• Time-management;
• Multitasking;
• Punctualitate, inițiativă, bun simț, responsabilitate, seriozitate, caracter pozitiv;
• Cunostinte avansate in Excel, Word;
• Cunoașterea limbilor: RU, RO și EN (fiind un avantaj);
• Experiența în domeniul respectiv.
Incurajam libera initiativa si apreciem atat moral cat si material aportul fiecarui angajat in dezvoltarea companiei.
p.s: persoanele predispuse la critica, birfe, cat si cei neprietenosi si negativi nu se vor incadra in colectivul nostru ;)
Responsabilitati:
- Organizarea documentației în companie, coordonarea proceselor de semnare a documentației, trimiterea corespondenței;
- Evidenta si raportarea statutului sarcinilor primite;
- Corespondenta cu clientii;
- Asigurarea oficiului cu birotică si marfa de uz gospodaresc;
- Lucrul cu apelurile de intrare și de ieșire;
- Gestionarea cutiilor poștale ale companiei;
- Redirectionarea fluxului de informații persoanelor competente din companie;
- Întâlnirea clientilor, deservirea cu ceai/cafea/apa (dupa necesitate)
Cerinte:
• Business dress code;
• Aspect placut;
• Experienta in intocmirea scrisorilor de afaceri;
• Time-management;
• Multitasking;
• Punctualitate, inițiativă, bun simț, responsabilitate, seriozitate, caracter pozitiv;
• Cunostinte avansate in Excel, Word;
• Cunoașterea limbilor: RU, RO și EN (fiind un avantaj);
• Experiența în domeniul respectiv.
Incurajam libera initiativa si apreciem atat moral cat si material aportul fiecarui angajat in dezvoltarea companiei.
p.s: persoanele predispuse la critica, birfe, cat si cei neprietenosi si negativi nu se vor incadra in colectivul nostru ;)
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳