Office Manager

Agrostoc
Oraș: Chișinău
Studii: Universitate
Experiența de munca: Posibil fără experiență
Salariu: De la 10000 Până la 15000 MDL
Program de muncă: Full-time
Responsabilități:

Menținerea în ordine și gestionarea documentației interne a Cooperativei (ordine, regulamente, contracte ect.);
Recepționarea apelurilor telefonice, consultarea și redirecționarea clienților către Departamentele Cooperativei;
Redirecționarea și repartizarea corespondenței;
Asigurarea calitativă a circuitului de informație;
Participarea la elaborarea și implimentarea programelor de promovare a imaginei Cooperativei;
Participare la organizare evenimentelor (ședințe lunare, zile de cîmp, seminare);
Asigurarea oficiului cu strictul necesar de birotică.

Cerințe:

Studii superioare;
Experiență în marketing, administrare sau management este binevenită;
Cunoașterea programului 1C va constitui un avantaj;
Cunoașterea limbii române, ruse, (engleza - constituie un avantaj);
Excelente abilități de comunicare, planificare, ogranizare și coordonare.

Oferta:

Salariu motivant, bonus de performanță;
Trainiguri și instruiri periodice asigurate de companie;
Oficiu modern amplasat în centrul orașului;
Program de lucru: luni – vineri 08:30-17:30.

Așteptam CV-ul la adresa hr@agrostoc.md indicând în subiectul mesajului denumirea poziției pentru care aplicați! E-mail: hr@agrostoc.md
Telefon: 06 03 02 766
Telefon:
06 03 02 766
E-mail:
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide