Office manager
La Studio 13
№11731937, 20 octombrie 2022
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
De la 6 000 Până la 10 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Office Manager Creativ
Responsabilități:
-Executarea lucrărilor de secretariat;
- Organizarea și întreținerea spațiilor de birouri;
- Comunicarea cu clienții într-o manieră politicoasă și profesionistă, receptivitate și acționare imediată la necesitățile și solicitările clienților
- Informarea promptă a administratorului referitor la schimbările necesare, actualizările și situațiile întîmpinate cu clienții;
- Preluarea apelurilor de la clienți și efectuarea apelurilor de ieșire;
- Organizarea, planificarea și coordonarea activității individuale,
- Prezentarea, promovarea produsului companiei în reţele sociale, completarea datelor în sistem (CRM);
- Instruirea continuă și ridicarea calificării personale;
Cerințe:
- Persoană responsabilă, dinamică, punctuală, comunicabilă.
- Cunoaşterea limbilor: română, rusă;
- Cunoştinţe de operare PC: Word, Excel, Internet;
- Abilitaţi de coordonare, planificare şi organizare;
- Abilități excelente de comunicare interpersonală, scrisă și verbală
- Organizare a spațiului de lucru;
- Experiența de lucru cu CRM-uri va constitui un avantaj;
- Experiența de lucru anterioară nu este necesară;
Condiții:
- angajare oficială în cîmpul muncii;
- salariu motivant;
- un colectiv tînăr și unit;
- program de lucru: luni-vineri. 12:00 -20:00
Amplasarea Chisinau sector Buiucani, str. Alba Iulia 75, etajul 3.
Candidații care corespund tuturor cerințelor enumerate sunt rugați să expedieze CV-ul însoțit în mod obligatoriu de o fotografie la adresa electronică de mai jos. CV-urile fără fotografie nu vor fi luate în considerare!
Expediați CV-ul însoțit de o fotografie la adresa electronică: muzicstudio13@gmail.com
Responsabilități:
-Executarea lucrărilor de secretariat;
- Organizarea și întreținerea spațiilor de birouri;
- Comunicarea cu clienții într-o manieră politicoasă și profesionistă, receptivitate și acționare imediată la necesitățile și solicitările clienților
- Informarea promptă a administratorului referitor la schimbările necesare, actualizările și situațiile întîmpinate cu clienții;
- Preluarea apelurilor de la clienți și efectuarea apelurilor de ieșire;
- Organizarea, planificarea și coordonarea activității individuale,
- Prezentarea, promovarea produsului companiei în reţele sociale, completarea datelor în sistem (CRM);
- Instruirea continuă și ridicarea calificării personale;
Cerințe:
- Persoană responsabilă, dinamică, punctuală, comunicabilă.
- Cunoaşterea limbilor: română, rusă;
- Cunoştinţe de operare PC: Word, Excel, Internet;
- Abilitaţi de coordonare, planificare şi organizare;
- Abilități excelente de comunicare interpersonală, scrisă și verbală
- Organizare a spațiului de lucru;
- Experiența de lucru cu CRM-uri va constitui un avantaj;
- Experiența de lucru anterioară nu este necesară;
Condiții:
- angajare oficială în cîmpul muncii;
- salariu motivant;
- un colectiv tînăr și unit;
- program de lucru: luni-vineri. 12:00 -20:00
Amplasarea Chisinau sector Buiucani, str. Alba Iulia 75, etajul 3.
Candidații care corespund tuturor cerințelor enumerate sunt rugați să expedieze CV-ul însoțit în mod obligatoriu de o fotografie la adresa electronică de mai jos. CV-urile fără fotografie nu vor fi luate în considerare!
Expediați CV-ul însoțit de o fotografie la adresa electronică: muzicstudio13@gmail.com
Telefon:
Persoana de contact:
Doina Alexandra
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳