Office manager

№10178880, 23 mai 2021
Oraș: Chișinău
Studii: Orice
Experiența de munca: Se accepta fără experientă
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
Vrei să te alături unei echipe de antreprenori care încearcă să construiască un serviciu cu scop și sens?
Sintem un startup care si-a pus ca scop să facă o diferență în viața persoanelor în vârstă, ajutându-i să ducă o viață împlinită în confortul propriei case.

Căutăm o persoană dinamica, comunicabila si cu o atitudine antreprenorială pentru a gestiona fluxul de lucru zilnic.

Responsabilitati
• Evaluarea necesitatilor clientilor si gestionarea acestora
• Organizarea si gestionarea personalului
• Interactiunea zilnica cu clientii

Cerinte catre candidat
• Profesionalism si dinamism
• Capacitate de comunicare
• Spirit de initiativa si organizare
• Atentie la detalii
• Cunostinte de operare a calculatorului
• Cunoasterea limbii romane si ruse

Ce iti oferim
• Posibilitatea de a contribui la crearea unei companii, lucrând direct cu fondatorii intr-un mod deschis si flexibil
• Responsabilitate ridicată din prima zi
• Posibilitatea de a contribui la o cauza nobila
• Dezvoltare profesionala
• Salariu competitiv (detalii la interviu)

Daca acest rol ti se potriveste, trimite CV-ul la adresa de e-mail: bologan.otilia@gmail.com

Te asteptam!
Persoana de contact:
Otilia Bologan
E-mail:
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide