Manager vanzari
AVIS
№11614556, 6 iunie 2022
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
De la 10 000 Până la 25 000 MDL
Program de muncă:
În ture
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Avis este una dintre cele mai mari companii de închirieri auto din lume, cu peste 70 de ani de experiență în domeniu. Compania este prezentă în mai mult de 170 de țări din 4 continente, printr-o rețea de peste 5.500 de birouri de închiriere auto.
Scopul nostru este de a oferi servicii de închirieri auto de înaltă calitate, personalizate conform nevoilor clienților, astfel încât aceștia să beneficieze de o călătorie placută și sigură.
DESCRIEREA FUNCȚIEI:
- Închirierea autoturismelor către clienți din Aeroport / Chișinău Centru;
- Gestionarea și centralizarea contractelor de închiriere;
- Evidența încasărilor și completarea registrul de casă;
- Asigură și întreține bune relații de colaborare cu clienții;
- Atribuții specifice ce țin de îngrijirea parcului auto;
- Oferirea de suport telefonic / e-mail către clienți;
- Crearea ofertelor și administrarea rezervărilor;
- Deplasări în raza mun. Chișinău, în afara acestuia și peste hotare
CANDIDATUL IDEAL:
- Studii superioare;
- Permis de conducere categoria B (minim 2 ani).
- Limba română, rusă, engleză – nivel avansat (oricare altă limbă constituie un avantaj);
- Cunoștințe operare computer: Microsoft Office în special;
- Disponibilitate pentru program prelungit, timp de noapte, deplasări pe plan local dar și internațional;
- Persoană disponibilă pentru deplasări pe plan local dar și internațional, responsabilă, cu abilități de comunicare, flexibilă și organizată.
BENEFICII:
- Salariul oficial cu toate cotizațiile de minim 8 000 lei + comision din vânzări;
- Program de lucru flexibil și într-un mediu plăcut;
- Posibilitatea de dezvoltare personală prin comunicarea în diferite limbi străine și cu oameni provenind din medii diverse;
- Posibilitatea de dezvoltare profesionala prin colaborare cu companii și echipe la nivel global.
Vă rugăm să trimiteți CV-ul și scrisoarea de însoțire pe e-mail.
Scopul nostru este de a oferi servicii de închirieri auto de înaltă calitate, personalizate conform nevoilor clienților, astfel încât aceștia să beneficieze de o călătorie placută și sigură.
DESCRIEREA FUNCȚIEI:
- Închirierea autoturismelor către clienți din Aeroport / Chișinău Centru;
- Gestionarea și centralizarea contractelor de închiriere;
- Evidența încasărilor și completarea registrul de casă;
- Asigură și întreține bune relații de colaborare cu clienții;
- Atribuții specifice ce țin de îngrijirea parcului auto;
- Oferirea de suport telefonic / e-mail către clienți;
- Crearea ofertelor și administrarea rezervărilor;
- Deplasări în raza mun. Chișinău, în afara acestuia și peste hotare
CANDIDATUL IDEAL:
- Studii superioare;
- Permis de conducere categoria B (minim 2 ani).
- Limba română, rusă, engleză – nivel avansat (oricare altă limbă constituie un avantaj);
- Cunoștințe operare computer: Microsoft Office în special;
- Disponibilitate pentru program prelungit, timp de noapte, deplasări pe plan local dar și internațional;
- Persoană disponibilă pentru deplasări pe plan local dar și internațional, responsabilă, cu abilități de comunicare, flexibilă și organizată.
BENEFICII:
- Salariul oficial cu toate cotizațiile de minim 8 000 lei + comision din vânzări;
- Program de lucru flexibil și într-un mediu plăcut;
- Posibilitatea de dezvoltare personală prin comunicarea în diferite limbi străine și cu oameni provenind din medii diverse;
- Posibilitatea de dezvoltare profesionala prin colaborare cu companii și echipe la nivel global.
Vă rugăm să trimiteți CV-ul și scrisoarea de însoțire pe e-mail.
Telefon:
Persoana de contact:
Mirita Ionut
E-mail:
Site:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳