Manager SPA BY BERD'S
BERD’S Chisinau MGallery Hotel Collection
№14961295, 18 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Despre noi: https://www.facebook.com/spabyberds/?locale=ru_RU
Planificarea finaciară si crearea de strategii de creștere a veniturilor pe perioade scurte și lungi, implementarea acestora.
Managerul de Spa crează și mentine un mediu prielnic relaxarii și desfășurării de servicii spa de calitate.
CERINȚE:
Persoană agreabilă, deschisă, sociabilă;
Orientare către clienţi şi rezultate;
Cunoașterea limbilor română și rusă, engleze este obligatorie.
Celebreaza impreuna cu staff-ul succesul businessului si promoveaza continuu o imagine pozitiva a Spa– ului in comunitate, pe piata locala si internationala
RESPONSABILITĂȚI:
Este responsabil de operarea zilnică a Spa-ului, manageriază bugetele Spa-ului, angajații si serviciile.
Operarea în bugetele propuse și chiar depășirea țintelor bugetate.
O gestiune riguroasă a tuturor datelor referitoare la operarea Spa-ului.
Achizitionează si aprovizionează cu mărfurile necesare/inventariere/păstrarea materialelor și produselor.
Management al facilitatilor Spa-ului și echipamentului, pentru prelungirea vietii acestora și functionarea lor în condiții bune.
Conducerea de campanii promoționale, strategii de vânzare și marketing, participarea activă la acestea.
Managementul de personal – coordonarea si supervizarea personalului, cu asigurarea evaluarii si dezvoltarii continue a angajatilor, a satisfactiei acestora. Asigurarea tuturor conditiilor pentru obtinerea de performante maxime din partea angajatilor. Trainingul acestora.
Asigura crearea de politici de operare si administrare consistente si corecte, proceduri de disciplina si documentatia completa si adecvata a acestora.
Asigurarea conditiilor de servire a oaspetilor care sa genereze deplina satisfactie a acestora si chiar depasirea asteptarilor lor, actionand tot timpul ca exemplu. Masurarea feedback-ului asupra serviciilor si calitatii produselor furnizate cu scopul de a imbunatati continuu nivelul acestora. Rezolva orice incidente sau evenimente care ar putea sa apara si aduce atingere gradului de satisfactie al oaspetilor.
OFERIM:
Curs teoretic și practic de inițiere în domeniu;
Salariu competitiv fix+ % din vânzîri
Pachet social complet;
Posibilitatea de creştere profesională.
Ți a plăcut oferta? Transmiteți CV- ul resurseumane@berdshotel.com.
E-mail: resurseumane@berdshotel.com
Telefon: + 373 610 855 44
Planificarea finaciară si crearea de strategii de creștere a veniturilor pe perioade scurte și lungi, implementarea acestora.
Managerul de Spa crează și mentine un mediu prielnic relaxarii și desfășurării de servicii spa de calitate.
CERINȚE:
Persoană agreabilă, deschisă, sociabilă;
Orientare către clienţi şi rezultate;
Cunoașterea limbilor română și rusă, engleze este obligatorie.
Celebreaza impreuna cu staff-ul succesul businessului si promoveaza continuu o imagine pozitiva a Spa– ului in comunitate, pe piata locala si internationala
RESPONSABILITĂȚI:
Este responsabil de operarea zilnică a Spa-ului, manageriază bugetele Spa-ului, angajații si serviciile.
Operarea în bugetele propuse și chiar depășirea țintelor bugetate.
O gestiune riguroasă a tuturor datelor referitoare la operarea Spa-ului.
Achizitionează si aprovizionează cu mărfurile necesare/inventariere/păstrarea materialelor și produselor.
Management al facilitatilor Spa-ului și echipamentului, pentru prelungirea vietii acestora și functionarea lor în condiții bune.
Conducerea de campanii promoționale, strategii de vânzare și marketing, participarea activă la acestea.
Managementul de personal – coordonarea si supervizarea personalului, cu asigurarea evaluarii si dezvoltarii continue a angajatilor, a satisfactiei acestora. Asigurarea tuturor conditiilor pentru obtinerea de performante maxime din partea angajatilor. Trainingul acestora.
Asigura crearea de politici de operare si administrare consistente si corecte, proceduri de disciplina si documentatia completa si adecvata a acestora.
Asigurarea conditiilor de servire a oaspetilor care sa genereze deplina satisfactie a acestora si chiar depasirea asteptarilor lor, actionand tot timpul ca exemplu. Masurarea feedback-ului asupra serviciilor si calitatii produselor furnizate cu scopul de a imbunatati continuu nivelul acestora. Rezolva orice incidente sau evenimente care ar putea sa apara si aduce atingere gradului de satisfactie al oaspetilor.
OFERIM:
Curs teoretic și practic de inițiere în domeniu;
Salariu competitiv fix+ % din vânzîri
Pachet social complet;
Posibilitatea de creştere profesională.
Ți a plăcut oferta? Transmiteți CV- ul resurseumane@berdshotel.com.
E-mail: resurseumane@berdshotel.com
Telefon: + 373 610 855 44
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut