Manager relații cu clienții corporativi și preluare comenzi
Good Market
№12312135, 16 martie 2023
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
De la 10 000 Până la 30 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Cerințe pentru post:
- Experiență anterioară în servicii de relații cu clienții sau preluare de comenzi este un plus;
- Excelente abilități de comunicare și negociere;
- Bune abilități de organizare și gestionare a timpului;
- Capacitatea de a lucra într-un mediu de lucru rapid;
- Excelente abilități de lucru în echipă și colaborare;
- Cunoștințe bune de utilizare a computerului și a software-ului pentru a prelucra comenzile și a comunica cu clienții.
Responsabilități:
- Stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții corporativi prin intermediul e-mailului, telefonului și alte mijloace de comunicare;
- Răspunsul prompt la întrebările și cererile clienților corporativi și soluționarea problemelor lor;
- Prezentarea produselor și serviciilor magazinului online și promovarea acestora către clienții corporativi;
- Înregistrarea comenzilor plasate de clienți și verificarea lor pentru a se asigura că sunt corecte;
- Asigurarea că toate comenzile sunt procesate și livrate în timp util;
- Colaborarea cu departamentul de expediere și cu companiile de curierat pentru a se asigura că comenzile sunt livrate la timp;
- Păstrarea înregistrărilor precise ale tuturor comenzilor și a altor activități legate de relațiile cu clienții corporativi.
- Experiență anterioară în servicii de relații cu clienții sau preluare de comenzi este un plus;
- Excelente abilități de comunicare și negociere;
- Bune abilități de organizare și gestionare a timpului;
- Capacitatea de a lucra într-un mediu de lucru rapid;
- Excelente abilități de lucru în echipă și colaborare;
- Cunoștințe bune de utilizare a computerului și a software-ului pentru a prelucra comenzile și a comunica cu clienții.
Responsabilități:
- Stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții corporativi prin intermediul e-mailului, telefonului și alte mijloace de comunicare;
- Răspunsul prompt la întrebările și cererile clienților corporativi și soluționarea problemelor lor;
- Prezentarea produselor și serviciilor magazinului online și promovarea acestora către clienții corporativi;
- Înregistrarea comenzilor plasate de clienți și verificarea lor pentru a se asigura că sunt corecte;
- Asigurarea că toate comenzile sunt procesate și livrate în timp util;
- Colaborarea cu departamentul de expediere și cu companiile de curierat pentru a se asigura că comenzile sunt livrate la timp;
- Păstrarea înregistrărilor precise ale tuturor comenzilor și a altor activități legate de relațiile cu clienții corporativi.
Telefon:
Persoana de contact:
Olga Spînu
E-mail:
Site:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut