Manager oficiu
CERES GmbH - organism internațional de certificare
№9874215, 2 iunie 2021
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
De la 2 pina la 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Responsabilități:
1. Comunicarea cu clienții companiei (Moldova, Ucraina, Rusia, Kazakhstan) prin telefon și e-mailuri.
2. Menținerea bazei de clienți.
3. Corespondența cu clienții și parteneri, acordarea informațiilor despre serviciile companiei și promovarea acestora.
4. Gestionarea agendei directorului, întâlnirea partenerilor/clienților.
5. Gestionarea călătoriilor de afaceri: comandarea și rezervarea de bilete, cazare, pregătirea documentației necesare călătoriilor de afacere.
6. Asigurarea cu formulare, pungi pentru prelevare de probe și instrumente aferente acestui proces.
7. Asistență la întocmirea rapoartelor de inspecție (în limba engleză).
Cerințe:
1. Punctualitate, responsabilitate, seriozitate ;
2. Cunoștințe avansate de operare PC (Excel, Word, Internet, etc), de utilizare a tehnicii de birou;
3. Cunoașterea fluentă a limbilor Română și Rusă, limba Engleză la nivel de comunicare și scriere;
4. Studii superioare;
5. Experiența în domeniul respectiv.
Beneficii:
1. Angajare oficială;
2. Pachet social complet;
3. Salariu motivant;
4. Lucru într-o echipă tânără și prietenoasă;
5. Grafic de lucru 9:00-18:00, luni-vineri.
1. Comunicarea cu clienții companiei (Moldova, Ucraina, Rusia, Kazakhstan) prin telefon și e-mailuri.
2. Menținerea bazei de clienți.
3. Corespondența cu clienții și parteneri, acordarea informațiilor despre serviciile companiei și promovarea acestora.
4. Gestionarea agendei directorului, întâlnirea partenerilor/clienților.
5. Gestionarea călătoriilor de afaceri: comandarea și rezervarea de bilete, cazare, pregătirea documentației necesare călătoriilor de afacere.
6. Asigurarea cu formulare, pungi pentru prelevare de probe și instrumente aferente acestui proces.
7. Asistență la întocmirea rapoartelor de inspecție (în limba engleză).
Cerințe:
1. Punctualitate, responsabilitate, seriozitate ;
2. Cunoștințe avansate de operare PC (Excel, Word, Internet, etc), de utilizare a tehnicii de birou;
3. Cunoașterea fluentă a limbilor Română și Rusă, limba Engleză la nivel de comunicare și scriere;
4. Studii superioare;
5. Experiența în domeniul respectiv.
Beneficii:
1. Angajare oficială;
2. Pachet social complet;
3. Salariu motivant;
4. Lucru într-o echipă tânără și prietenoasă;
5. Grafic de lucru 9:00-18:00, luni-vineri.
Telefon:
Persoana de contact:
Cantir Mariana
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳