Manager oficiu

HR-Consulting (www.search4staff.com) №5228076, 23 iunie 2017
Oraș: Chișinău
Studii: Orice
Experiența de munca: Orice
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
MANAGER OFICIU

HR-Consulting – lider în recrutarea personalului, la solicitarea clientului său, este în cautarea candidatului pentru postul vacant: manager de oficiu

RESPONSABILITĂȚI:
• Elaborarea documentelor de proiect (scrisori, anunțuri, communicate, etc.);
• Elaborarea/updatarea fișelor de post a personalului proiectului;
• Participarea la elaborarea planurilor de lucru și rapoartelor privind activitățile realizate ale membrilor echipei de implementare a proiectului;
• Comunicarea cu beneficiarii, partenerii, membrii echipei;
• Colectarea și sistematizarea informației de proiect;
• Participarea la şedinţele cu personalul administrativ, ședințele comune cu coordonatorii de programe şi cu toţi angajaţii organizației;
• Culegerea, clasificarea și păstrarea materialelor informative pentru proiect;
• Participarea în elaborarea planurilor de acțiuni privind realizarea scopurilor proiectului;
• Stabilirea și menținerea contactelor/relațiilor cu donatorii, partenerii;
• Participarea în elaborarea materialelor analitico-informaționale pentru uz intern;
• Participarea la activități externe organizate în ţară şi peste hotare;
• Asigurarea comunicării cu beneficiarii/grupul țintă a proiectului;
• Redactarea rapoartelor narative intermediare și finale pentru a fi prezentate finanțatorului;
• Asigurarea promovării activităților proiectelor în rândurile beneficiarilor și în mass-media;
• Prezentarea periodică președintelui a planurilor de lucru, rapoartelor narative și financiare, alte informații solicitate de acesta.

Abilităţi:
• de comunicare oral, în scris, prin telefon;
• de comunicare cu diferite persoane ca statut, vârstă, naționalitate, cultură, religie, educație etc., manifestând un comportament agreabil;
• lucru cu informația: culegere, stocare, analiză, generalizare;
• de elaborare și redactare a materialelor informative;de a scrie clar, corect;
• de analiză și sinteză; atenție la detalii;
• de organizare a timpului şi a lucrului său propriu.

Atitudini/comportamente:
• orientare spre rezultat;
• responsabilitate, punctualitate;
• atitudine pozitivă și constructivă;
• onestitate, corectitudine;
• loialitate, confidențialitate;
• acuratețe;
• creativitate;
• dorință de a se implica în viața organizației;
• tendință către dezvoltare;
• Experiența anterioara în mediul non-profit si /sau cunoștințe economice/juridice constituie un avantaj.

CERINTE TEHNICE:
• Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză;
• Cunoștinte în utilizarea pachetului Microsoft Office (Word, Excell, PowerPoint);
• Abilități de folosire a echipamentelor de birou: imprimantă, scanner, video proiector, etc. BENEFICII:
• Experiență de lucru în domeniul asociativ cu posibilitatea de a fi implicat în proiectele viitoare;
• Instruiri gratuite şi feedback pozitiv;
• Cunoștințe vaste despre sectorul non-profit și drepturile omului;
• Îmbunătățirea competențelor: comunicare, negociere, lucrul în echipă;
• Dezvoltarea capacităţilor de leadership;
• Crearea de conexiuni cu profesionişti din diverse domenii;
• Completarea CV-ului cu experienţă.

CONTACTE:
Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: zz40@search4staff.com
sau la numărul de Telefon de contact: 062101257.
Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: «Manager de oficiu 2»

Toate CV-urile primite vor fi analizate. Doar candidații care întrunesc cerințele postului vor fi contactați în vederea unui interviu.
Telefon:
+373 621 01 257
Persoana de contact:
HR-Consulting (www.search4staff.com)
E-mail:
Site:
www.search4staff.com
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide