Manager Call Centru (cu experienta in call centru)
Magenta Consulting
№14978912, 23 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Mai mult de 18 ani, Magenta Consulting ajută business-urile să ia decizii corecte prin utilizarea experienței în marketing strategic, consultanță în afaceri și cercetări sociologice.
Suntem o sursă de date și expertiză pentru numeroase business-uri și organizații internaționale. Atunci când un client dorește să înțeleagă consumatorii sau opinia populației - noi structurăm scopurile studiului, necesitățile informaționale, ipotezele apoi colectăm datele (sondaje, interviuri, date statistice, date secundare) și răspundem la întrebările clienților.
Dacă sunteți în căutarea unei oportunități de carieră care să vă ofere un start în domeniul managementului de proiect, atunci vă aflați în locul potrivit! Compania Magenta își extinde echipa și caută o persoană energică și entuziastă.
Pe cine căutăm?
Căutăm o persoană extrem de motivată și organizată pentru a se alătura echipei noastre în rolul de Manager de Proiect CATI (Interviu Telefonic Asistat de Calculator). În această poziție, vei avea un rol esențial în coordonarea și instruirea echipei de intervievatori pentru realizarea sondajelor telefonice. Vei fi responsabil de asigurarea calității datelor colectate și de respectarea strictă a protocoalelor de control.
Este de preferat să ai o experiență de cel puțin un an într-un domeniu similar sau în administrarea unui call center. Totuși, dacă nu ai această experiență, dar te consideri potrivit pentru acest rol, te încurajăm să aplici. Vom evalua împreună după interviu dacă această poziție este potrivită pentru tine. Oferim, de asemenea, oportunitatea de a-ți dezvolta abilitățile printr-un program de formare continuă, conceput să îți ofere cunoștințele necesare pentru a excela în managementul de proiect și cercetările de marketing.
Care vor fi Responsabilitățile Principale ale tale?
Planificarea și organizarea detaliată a procesului de colectare a sondajelor la telefon.
Planificarea și coordonarea activității operatorilor.
Îmbunătățirea și menținerea unui nivel superior de productivitate și eficiență în rândul echipei de intervievatori.
Monitorizarea controlului calității: implementarea și supravegherea măsurilor de control al calității pentru a asigura acuratețea și eficacitatea interviurilor telefonice.
Respectarea termenelor de colectare a proiectelor, asigurând finisarea acestora în timp util și cu rezultate de succes.
Coordonarea activităților în conformitate cu metodologiile SCRUM și Agile.
Cum te vedem noi?
Abilități excelente de comunicare, capabil sa faciliteze interacțiuni eficiente și clare cu operatorii de interviu.
Cu o dorință puternică de învățare și dezvoltare profesională continuă.
Capacitate avansată de gândire critică și soluționare eficientă a problemelor.
Competențe avansate în utilizarea Excel.
Interes pentru învățarea SPSS și a tehnicilor de analiză a datelor.
Rezilient și capabil să gestionezi eficient multiple sarcini simultan.
Educație superioară în marketing, economie, sociologie, jurnalism, comunicare, statistică, psihologie sau alte domenii relevante.
Ce oferim angajaților Magenta Consulting ?
Program de activitate: Luni-Vineri, 9:00 – 18:00;
Oficiu modern în Centrul Chișinăului;
O echipă prietenoasă și dedicată;
Oportunitatea de a învăța de la profesioniști experimentați în domeniu;
Sprijin și mentorat în fiecare etapă a dezvoltării tale profesionale;
Implicare și creștere profesională în proiecte de valoare națională și internațională;
Mediu de lucru dinamic și inovator;
Dezvoltare profesională continuă și oportunități de avansare;
teambuilding-uri peste hotare din partea companiei;
selfie-uri;
cafea.
Dacă ești o persoană auto-motivată, organizată, cu abilități bune în comunicare și îți plac provocările, atunci ești candidatul nostru ideal!
Așteptăm CV-ul tău la adresa hr@consulting.md.
E-mail: hr@consulting.md
Telefon: 079 50 50 35
Suntem o sursă de date și expertiză pentru numeroase business-uri și organizații internaționale. Atunci când un client dorește să înțeleagă consumatorii sau opinia populației - noi structurăm scopurile studiului, necesitățile informaționale, ipotezele apoi colectăm datele (sondaje, interviuri, date statistice, date secundare) și răspundem la întrebările clienților.
Dacă sunteți în căutarea unei oportunități de carieră care să vă ofere un start în domeniul managementului de proiect, atunci vă aflați în locul potrivit! Compania Magenta își extinde echipa și caută o persoană energică și entuziastă.
Pe cine căutăm?
Căutăm o persoană extrem de motivată și organizată pentru a se alătura echipei noastre în rolul de Manager de Proiect CATI (Interviu Telefonic Asistat de Calculator). În această poziție, vei avea un rol esențial în coordonarea și instruirea echipei de intervievatori pentru realizarea sondajelor telefonice. Vei fi responsabil de asigurarea calității datelor colectate și de respectarea strictă a protocoalelor de control.
Este de preferat să ai o experiență de cel puțin un an într-un domeniu similar sau în administrarea unui call center. Totuși, dacă nu ai această experiență, dar te consideri potrivit pentru acest rol, te încurajăm să aplici. Vom evalua împreună după interviu dacă această poziție este potrivită pentru tine. Oferim, de asemenea, oportunitatea de a-ți dezvolta abilitățile printr-un program de formare continuă, conceput să îți ofere cunoștințele necesare pentru a excela în managementul de proiect și cercetările de marketing.
Care vor fi Responsabilitățile Principale ale tale?
Planificarea și organizarea detaliată a procesului de colectare a sondajelor la telefon.
Planificarea și coordonarea activității operatorilor.
Îmbunătățirea și menținerea unui nivel superior de productivitate și eficiență în rândul echipei de intervievatori.
Monitorizarea controlului calității: implementarea și supravegherea măsurilor de control al calității pentru a asigura acuratețea și eficacitatea interviurilor telefonice.
Respectarea termenelor de colectare a proiectelor, asigurând finisarea acestora în timp util și cu rezultate de succes.
Coordonarea activităților în conformitate cu metodologiile SCRUM și Agile.
Cum te vedem noi?
Abilități excelente de comunicare, capabil sa faciliteze interacțiuni eficiente și clare cu operatorii de interviu.
Cu o dorință puternică de învățare și dezvoltare profesională continuă.
Capacitate avansată de gândire critică și soluționare eficientă a problemelor.
Competențe avansate în utilizarea Excel.
Interes pentru învățarea SPSS și a tehnicilor de analiză a datelor.
Rezilient și capabil să gestionezi eficient multiple sarcini simultan.
Educație superioară în marketing, economie, sociologie, jurnalism, comunicare, statistică, psihologie sau alte domenii relevante.
Ce oferim angajaților Magenta Consulting ?
Program de activitate: Luni-Vineri, 9:00 – 18:00;
Oficiu modern în Centrul Chișinăului;
O echipă prietenoasă și dedicată;
Oportunitatea de a învăța de la profesioniști experimentați în domeniu;
Sprijin și mentorat în fiecare etapă a dezvoltării tale profesionale;
Implicare și creștere profesională în proiecte de valoare națională și internațională;
Mediu de lucru dinamic și inovator;
Dezvoltare profesională continuă și oportunități de avansare;
teambuilding-uri peste hotare din partea companiei;
selfie-uri;
cafea.
Dacă ești o persoană auto-motivată, organizată, cu abilități bune în comunicare și îți plac provocările, atunci ești candidatul nostru ideal!
Așteptăm CV-ul tău la adresa hr@consulting.md.
E-mail: hr@consulting.md
Telefon: 079 50 50 35
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut