Manager achizitii
№11922356, 5 decembrie 2022
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
De la 10 000 Până la 12 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Suntem în căutare de noi colegi, dacă te regăsești în cerințele de mai jos, aplică cu un CV iar noi te vom saluta cu Bun venit în echipa noastră!
Vom oferi tot suportul, pentru a realiza lucruri frumoase împreună.
Responsabilități:
Gestionarea procesului de participare a companiei la procedurile de achizitii publice.
Monitorizeaza website-urile oficiale si identificarea anunturilor privitoare la contractele de achizitii publice.
Analizarea documentatiei de atribuire publicata
Identificarea bunurilor solicitate in cadrul documentatiilor de atribuire si pregatirea documentelor necesare indeplinirii tuturor cerintelor.
Intocmirea documentatiei cerute prin caietul de sarcini, completarea formularelor aferente si redactarea ofertei.
Depunerea la sediul autoritatii contractante a documentelor solicitate pentru atribuirea contractului de achizitie.
Solicitarea de clarificari si intocmirea contestatiilor cu privire la documentatia de atribuire/comunicarea privind rezultatul procedurii.
Raspunderea la solicitarile de clarificari emise de autoritatile contractante pe parcursul derularii procedurii de atribuire.
Urmarirea continuua a modificarilor legislative privind achizitiile publice.
Cerințe:
Studii superioare într-un domeniu relevant
Cunoașterea limbii române, engleze și ruse
Experiența într-un domeniu relevant va constitui un avantaj
Utilizator confident PC (Internet, e-mail, MS Office, alte aplicații office)
Lipsa antecedentelor penale;
Rezistenta la sarcini repetitive si stres;
Punctualitate și organizare
Oferim:
salariu atractiv
lucru in echipa tinara și activă
loc de munca stabil într-o companie cu experiență de peste 15 ani
condiții de muncă într-un oficiu modern echipat confortabil
perspective de crestere.
Candidații interesați sunt rugați să ne expedieze CV-ul la următoarea adresă de e-mail: iola_ricov@yahoo.com
Detalii: Mob:079700043
Vom oferi tot suportul, pentru a realiza lucruri frumoase împreună.
Responsabilități:
Gestionarea procesului de participare a companiei la procedurile de achizitii publice.
Monitorizeaza website-urile oficiale si identificarea anunturilor privitoare la contractele de achizitii publice.
Analizarea documentatiei de atribuire publicata
Identificarea bunurilor solicitate in cadrul documentatiilor de atribuire si pregatirea documentelor necesare indeplinirii tuturor cerintelor.
Intocmirea documentatiei cerute prin caietul de sarcini, completarea formularelor aferente si redactarea ofertei.
Depunerea la sediul autoritatii contractante a documentelor solicitate pentru atribuirea contractului de achizitie.
Solicitarea de clarificari si intocmirea contestatiilor cu privire la documentatia de atribuire/comunicarea privind rezultatul procedurii.
Raspunderea la solicitarile de clarificari emise de autoritatile contractante pe parcursul derularii procedurii de atribuire.
Urmarirea continuua a modificarilor legislative privind achizitiile publice.
Cerințe:
Studii superioare într-un domeniu relevant
Cunoașterea limbii române, engleze și ruse
Experiența într-un domeniu relevant va constitui un avantaj
Utilizator confident PC (Internet, e-mail, MS Office, alte aplicații office)
Lipsa antecedentelor penale;
Rezistenta la sarcini repetitive si stres;
Punctualitate și organizare
Oferim:
salariu atractiv
lucru in echipa tinara și activă
loc de munca stabil într-o companie cu experiență de peste 15 ani
condiții de muncă într-un oficiu modern echipat confortabil
perspective de crestere.
Candidații interesați sunt rugați să ne expedieze CV-ul la următoarea adresă de e-mail: iola_ricov@yahoo.com
Detalii: Mob:079700043
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳