Jurist
Î.M. C.I.A. „TRANSELIT” S.A.
№12510670, 2 martie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
De la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
I. Cerințe:
- Studii superioare în domeniu juridic;
- Experiență de muncă în funcția de jurist minim 2 ani;
- Experiență în domeniul asigurărilor constituie un avantaj;
- Perseverență, seriozitate și disciplină;
- Cunoașterea limbilor română și rusă, engleza – constituie un avantaj;
- Îndeplinirea responsabilă și la timp a sarcinilor;
-Cunoștințe bune de operare PC MS Office.
II. Responsabilități principale:
- Consultanță în redactarea și avizarea contractelor / oricăror alte acte cu caracter juridic;
- Acordarea consultanței juridice tuturor departamentelor companiei;
- Redactarea cererilor de chemare în judecată, cereri / demersuri și alte acte procesuale;
- Reprezentarea în instanțe de judecată și alte autorități;
- Recuperarea creanțelor, datoriilor, înaintarea acțiunilor de regres;
-Monitorizarea și analiza permanentă a legislației relevante pentru activitatea companiei și informarea corespunzătoare atât a managementului, cât și a personalului companiei cu privire la noile modificări în legislație.
III. Oferim:
- Salariu motivațional;
- Pachet social integral;
- Oportunități de dezvoltare într-un mediu profesionist.
Program de lucru: de luni până vineri, între orele 09:00 - 18:00, pauză de masă între orele 13:00 - 14:00. Acest job presupune prezența fizică în oficiu.
Dacă doriți să faceți parte din echipă, vă invităm să aplicați CV-ul
Dvs. la adresa de email.
- Studii superioare în domeniu juridic;
- Experiență de muncă în funcția de jurist minim 2 ani;
- Experiență în domeniul asigurărilor constituie un avantaj;
- Perseverență, seriozitate și disciplină;
- Cunoașterea limbilor română și rusă, engleza – constituie un avantaj;
- Îndeplinirea responsabilă și la timp a sarcinilor;
-Cunoștințe bune de operare PC MS Office.
II. Responsabilități principale:
- Consultanță în redactarea și avizarea contractelor / oricăror alte acte cu caracter juridic;
- Acordarea consultanței juridice tuturor departamentelor companiei;
- Redactarea cererilor de chemare în judecată, cereri / demersuri și alte acte procesuale;
- Reprezentarea în instanțe de judecată și alte autorități;
- Recuperarea creanțelor, datoriilor, înaintarea acțiunilor de regres;
-Monitorizarea și analiza permanentă a legislației relevante pentru activitatea companiei și informarea corespunzătoare atât a managementului, cât și a personalului companiei cu privire la noile modificări în legislație.
III. Oferim:
- Salariu motivațional;
- Pachet social integral;
- Oportunități de dezvoltare într-un mediu profesionist.
Program de lucru: de luni până vineri, între orele 09:00 - 18:00, pauză de masă între orele 13:00 - 14:00. Acest job presupune prezența fizică în oficiu.
Dacă doriți să faceți parte din echipă, vă invităm să aplicați CV-ul
Dvs. la adresa de email.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut