Funcționar administrativ
№13823295, 12 martie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Dacă ești o persoană responsabilă și organizată te așteptăm cu drag în echipa noastră!
Cerințe față de candidați:
- cunoaștere foarte bună a lucrărilor de secretariat;
- abilități în domeniul corespondenței de afaceri, capacitatea de a vorbi corect în limbile română și rusă;
- cunoștințe avansate de operare PC (MS Word, Excel, Internet);
- competențe de utilizare a echipamentelor de birou (copiator, scaner, imprimantă);
- conștiinciozitate, responsabilitate, spirit de inițiativă, capacitate de muncă, cunoașterea normelor de etichetă în afaceri, abilități de comunicare, capacitatea de a îndeplini de sine stătător sarcinile stabilite, punctualitate.
Responsabilități:
- efectuarea lucrărilor de secretariat;
- recepționarea, prelucrarea și distribuirea informației (apeluri telefonice, corespondență, presă, faxuri, poșta electronică, rețele de socializare, colectarea datelor;
- organizarea circulației interne și externe a documentelor;
- controlul îndeplinirii ordinelor, sarcinilor, dispozițiilor, aducerea informației la cunoștința executanților;
- asigurarea documentară a proceselor ce au loc în companie, asistență la perfectarea pachetelor de documente;
- întâmpinarea vizitatorilor.
Oferim:
- angajare oficială în câmpul muncii;
- pachet salarial competitiv;
- atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști;
- condiții de muncă confortabile și un mediu binevoitor;
- program de lucru: luni-vineri (08:00-17:00).
Candidații care corespund tuturor cerințelor enumerate sunt rugați să expedieze CV-ul însoțit în mod obligatoriu de o fotografie la adresa electronică de mai jos. CV-urile fără fotografie nu vor fi luate în considerare!
Expediați CV-ul însoțit de o fotografie la adresa electronică: info@tracom.md
Termen-limită: 22 martie 2024.
Specificați în mod obligatoriu postul vacant pentru care aplicați.
Cerințe față de candidați:
- cunoaștere foarte bună a lucrărilor de secretariat;
- abilități în domeniul corespondenței de afaceri, capacitatea de a vorbi corect în limbile română și rusă;
- cunoștințe avansate de operare PC (MS Word, Excel, Internet);
- competențe de utilizare a echipamentelor de birou (copiator, scaner, imprimantă);
- conștiinciozitate, responsabilitate, spirit de inițiativă, capacitate de muncă, cunoașterea normelor de etichetă în afaceri, abilități de comunicare, capacitatea de a îndeplini de sine stătător sarcinile stabilite, punctualitate.
Responsabilități:
- efectuarea lucrărilor de secretariat;
- recepționarea, prelucrarea și distribuirea informației (apeluri telefonice, corespondență, presă, faxuri, poșta electronică, rețele de socializare, colectarea datelor;
- organizarea circulației interne și externe a documentelor;
- controlul îndeplinirii ordinelor, sarcinilor, dispozițiilor, aducerea informației la cunoștința executanților;
- asigurarea documentară a proceselor ce au loc în companie, asistență la perfectarea pachetelor de documente;
- întâmpinarea vizitatorilor.
Oferim:
- angajare oficială în câmpul muncii;
- pachet salarial competitiv;
- atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști;
- condiții de muncă confortabile și un mediu binevoitor;
- program de lucru: luni-vineri (08:00-17:00).
Candidații care corespund tuturor cerințelor enumerate sunt rugați să expedieze CV-ul însoțit în mod obligatoriu de o fotografie la adresa electronică de mai jos. CV-urile fără fotografie nu vor fi luate în considerare!
Expediați CV-ul însoțit de o fotografie la adresa electronică: info@tracom.md
Termen-limită: 22 martie 2024.
Specificați în mod obligatoriu postul vacant pentru care aplicați.
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳