Expert
Proiect Call-Centru Unic pentru Consumatori
№13834410, 14 martie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Part-time
Locul de muncă:
Hibrid (Oficiu/Acasă)
Angajăm și persoane cu dizabilități
Dispuși să angajăm refugiați
Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică din Moldova anunță concurs pentru recrutarea unui Expert (1 unitate) pentru a asigura buna implementare a proiectului de creare și organizarea unui Call Center unic pentru consumatori.
Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică din Moldova (AHCCJ) implementează proiectul “Crearea și organizarea unui Call Center unic pentru consumatori” (în continuare ”Proiect”), finanțat de Uniunea Europeană, care are drept scop final crearea și organizarea unui Centru Unic de Apel pentru Consumatori în cadrul Inspectoratului de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorului, care va primi imediat și competent apeluri de la consumatori cu privire la încălcarea drepturilor lor esențiale în diverse domenii.
Proiectul este implementat pe o perioadă de 12 luni.
În acest context, Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică din Moldova anunță concurs pentru recrutarea unui Expert (1 unitate) pentru a asigura buna implementare a Proiectului, în care activitățile concrete ale acestuia vor fi:
Activitatea nr.1 Activități de sensibilizare a opiniei publice.
1.1. Pentru elaborarea activităților numite mai sus, va fi în sarcina Expertului de a gestiona grupul de lucru pentru amendarea Legislației actuale în domeniul protecției consumatorului.
1.2. Acordare suport pentru elaborare a unui proiect de Lege pentru modificarea și completarea Legilor de profil pentru buna funcționare a Call-Centru Unic pentru Consumatori, coroborat cu prevederile privind protecția consumatorului și soluționarea alternativă a litigiilor.
Activitatea nr 2 Evaluarea preliminară a numărului și categoriilor (natura) reclamațiilor.
2.1. Comunicarea cu reprezentanții Inspectoratului și autoritățile publice aferente (Reuniuni și procese-verbale)
2.2. Identificarea nevoilor și a celor mai frecvente petiții/domenii/încălcare a drepturilor consumatorilor în diferite domenii (Raport scurt asupra constatărilor în cifre și categorii)
Activitatea nr.3 Elaborarea materialelor informaționale și educaționale.
3.1 Elaborarea Ghidului de Întrebări frecvente pentru funcționarii publici, care va servi drept instrument de instruire a funcționarilor publici cu privire la Întrebări frecvente și SCCC (Ghid de întrebări frecvente);
3.2 Dezvoltarea Resurselor Educaționale Deschise (OER) care să servească drept suport educațional ilustrativ pentru formarea funcționarilor publici pentru buna organizare a SCCC ( OER - PPoints)
3.3 Elaborarea și publicarea pliantelor pentru consumatorii de informații, în general societatea civilă, privind funcționarea și avantajele SCCC (Pliante)
Din partea expertului/expertei urmează a fi livrate următoarele:
Raport de evaluare preliminară pentru ultimii 3 ani cu constatări, număr și categorii de reclamații (D 2.2)
Activitatea 2: se preconizează a fi livrată până în mai 2024
- 15 zile
Ghid FAQ (D 3.1.)
Activitatea 3: se preconizează a fi livrată până în mai 2024
- 15 zile
OER – Ppoints (D 3.2.): 3 subiecte
Activitatea 3: se preconizează a fi livrată până în mai 2024
- 10 zile
Elaborare pliante domeniul Protecției Consumatorului (produse/servicii conforme și neconforme) 2 buc., (D 3.3)
Activitatea 3: se preconizează a fi livrată până în aprilie-iunie 2024
- 10 zile
Nr. Total de zile: 50 zile
Cerințe pentru candidați:
- Studii: superioare în domeniul dreptului, economiei, administrației publice, asistenței sociale și alte domenii conexe (titlu științific de doctor va constitui un avantaj);
- Experiență în domeniul protecției consumatorilor și supravegherii pieței;
- Experiență similară de cel puțin 5 ani în alte proiecte;
- Cunoașterea limbii de stat;
- Disponibilitate pentru asistență persoanelor interesate în de implementare a proiectului.
- Cunoașterea limbilor română, engleză.
Lista documentelor necesare a fi prezentate de către candidați:
- CV-ul actualizat și o scrisoare de motivare, explicând interesul manifestat față de poziția dată;
- Dovada experienței relevante în ultimii 5 ani;
- Oferta financiară pentru fiecare livrabil.
Dosarul complet va fi expediat prin e-mail la adresa email: henri.capitant.md@gmail.com cu titlul: “Expert Proiect Call Centru Unic Consumatori”.
Date de contact: tel: +373 61137136
Data limită pentru depunerea dosarelor candidaților:
24 martie 2024
Doar persoanele selectate vor fi contactate.
Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică din Moldova (AHCCJ) implementează proiectul “Crearea și organizarea unui Call Center unic pentru consumatori” (în continuare ”Proiect”), finanțat de Uniunea Europeană, care are drept scop final crearea și organizarea unui Centru Unic de Apel pentru Consumatori în cadrul Inspectoratului de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorului, care va primi imediat și competent apeluri de la consumatori cu privire la încălcarea drepturilor lor esențiale în diverse domenii.
Proiectul este implementat pe o perioadă de 12 luni.
În acest context, Asociația Henri Capitant de Cultură Juridică din Moldova anunță concurs pentru recrutarea unui Expert (1 unitate) pentru a asigura buna implementare a Proiectului, în care activitățile concrete ale acestuia vor fi:
Activitatea nr.1 Activități de sensibilizare a opiniei publice.
1.1. Pentru elaborarea activităților numite mai sus, va fi în sarcina Expertului de a gestiona grupul de lucru pentru amendarea Legislației actuale în domeniul protecției consumatorului.
1.2. Acordare suport pentru elaborare a unui proiect de Lege pentru modificarea și completarea Legilor de profil pentru buna funcționare a Call-Centru Unic pentru Consumatori, coroborat cu prevederile privind protecția consumatorului și soluționarea alternativă a litigiilor.
Activitatea nr 2 Evaluarea preliminară a numărului și categoriilor (natura) reclamațiilor.
2.1. Comunicarea cu reprezentanții Inspectoratului și autoritățile publice aferente (Reuniuni și procese-verbale)
2.2. Identificarea nevoilor și a celor mai frecvente petiții/domenii/încălcare a drepturilor consumatorilor în diferite domenii (Raport scurt asupra constatărilor în cifre și categorii)
Activitatea nr.3 Elaborarea materialelor informaționale și educaționale.
3.1 Elaborarea Ghidului de Întrebări frecvente pentru funcționarii publici, care va servi drept instrument de instruire a funcționarilor publici cu privire la Întrebări frecvente și SCCC (Ghid de întrebări frecvente);
3.2 Dezvoltarea Resurselor Educaționale Deschise (OER) care să servească drept suport educațional ilustrativ pentru formarea funcționarilor publici pentru buna organizare a SCCC ( OER - PPoints)
3.3 Elaborarea și publicarea pliantelor pentru consumatorii de informații, în general societatea civilă, privind funcționarea și avantajele SCCC (Pliante)
Din partea expertului/expertei urmează a fi livrate următoarele:
Raport de evaluare preliminară pentru ultimii 3 ani cu constatări, număr și categorii de reclamații (D 2.2)
Activitatea 2: se preconizează a fi livrată până în mai 2024
- 15 zile
Ghid FAQ (D 3.1.)
Activitatea 3: se preconizează a fi livrată până în mai 2024
- 15 zile
OER – Ppoints (D 3.2.): 3 subiecte
Activitatea 3: se preconizează a fi livrată până în mai 2024
- 10 zile
Elaborare pliante domeniul Protecției Consumatorului (produse/servicii conforme și neconforme) 2 buc., (D 3.3)
Activitatea 3: se preconizează a fi livrată până în aprilie-iunie 2024
- 10 zile
Nr. Total de zile: 50 zile
Cerințe pentru candidați:
- Studii: superioare în domeniul dreptului, economiei, administrației publice, asistenței sociale și alte domenii conexe (titlu științific de doctor va constitui un avantaj);
- Experiență în domeniul protecției consumatorilor și supravegherii pieței;
- Experiență similară de cel puțin 5 ani în alte proiecte;
- Cunoașterea limbii de stat;
- Disponibilitate pentru asistență persoanelor interesate în de implementare a proiectului.
- Cunoașterea limbilor română, engleză.
Lista documentelor necesare a fi prezentate de către candidați:
- CV-ul actualizat și o scrisoare de motivare, explicând interesul manifestat față de poziția dată;
- Dovada experienței relevante în ultimii 5 ani;
- Oferta financiară pentru fiecare livrabil.
Dosarul complet va fi expediat prin e-mail la adresa email: henri.capitant.md@gmail.com cu titlul: “Expert Proiect Call Centru Unic Consumatori”.
Date de contact: tel: +373 61137136
Data limită pentru depunerea dosarelor candidaților:
24 martie 2024
Doar persoanele selectate vor fi contactate.
Telefon:
Persoana de contact:
Contact
E-mail:
Site:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut