Contabil(ă) șef adjunct
TAROL DD SRL
№14609124, 8 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Peste 5 ani
Salariu:
25 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Căutăm o persoană motivată și dornică să facă parte din echipa noastră.
TAROL-DD SRL este stabilita pe piata de peste 20 ani care îsi desfăsoară activitatea comercială cu amanuntul pe întreg teritoriul țării prin rețeaua largă a magazinelor de marcă comercială care servește la individualizarea și deosebirea produselor “Împărăția Curațeniei”, “Avocado” “Bonita”, “Jysk”, “Koton” “Flo”, ”Intreet”, ”Next”. Ne mândrim cu o reputație impecabilă si suntem axați pe dezvoltarea continua a entității, a angajaților și a consumătorilor.
Pregatirea si experienta:
absolvent al invatamantului superior economic de specialitate.
Vechime:
să probeze o vechime de cel putin 5 ani in domeniu, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile.
Aptitudini:
abilitati avansate operare PC (excel, word, 1C…);
inteligenta (gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza);
capacitate de organizare si conducere a activitatii serviciului;
capacitate de a prelucra informatiile,
corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii.
Responsabilitati si sarcini:
cunoasterea organizeazarii si coordonarii contabilitatii operatiilor de capital, contabilitatea imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea angajamentelor si altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare;
cunoasterea de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii;
participarea la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil, la operatiunile de inventariere a patrimoniului;
supervizeaza implementarea procedurilor de contabilitate cu ajutorul programului informational;
supravegheaza reconcilierea si inchiderea conturilor;
asigura si ajuta de elaborarea balantei de verificare la termenele stabilite de legislatia in vigoare;
avizeaza lucrari pe probleme de contabilitate a stocurilor, de urmarire, evidenta, decontari, cheltuieli-venituri, bilant, analize de sistem, tehnica de calcul;
raspunde de eficienta si calitatea lucrarilor executate in cadrul serviciului la termenele stabilite prin reglementari interne sau prin alte acte normative;
raspunde de indeplinirea oricaror altor sarcini prevazute de Legea contabilitatii, de regulamentul de aplicare a acesteia, precum si de celelalte reglementari legale in vigoare, pe linie economica si financiar-contabila.
Ce-ți oferim:
salariu brut 25 000 lei
pachet social
oportunitate de creștere și dezvoltare într-o echipă puternică, schimb de experiență și provocări
Program de lucru: de la 9:00 până la 18:00 de luni-vineri.
Adresa: Chisinau, Codru, str. Jubiliară 41/A
Așteptăm cu drag CV-ul tău la adresa de email: contabilitate@taroldd.com. E-mail: contabilitate@taroldd.com
TAROL-DD SRL este stabilita pe piata de peste 20 ani care îsi desfăsoară activitatea comercială cu amanuntul pe întreg teritoriul țării prin rețeaua largă a magazinelor de marcă comercială care servește la individualizarea și deosebirea produselor “Împărăția Curațeniei”, “Avocado” “Bonita”, “Jysk”, “Koton” “Flo”, ”Intreet”, ”Next”. Ne mândrim cu o reputație impecabilă si suntem axați pe dezvoltarea continua a entității, a angajaților și a consumătorilor.
Pregatirea si experienta:
absolvent al invatamantului superior economic de specialitate.
Vechime:
să probeze o vechime de cel putin 5 ani in domeniu, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile.
Aptitudini:
abilitati avansate operare PC (excel, word, 1C…);
inteligenta (gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza);
capacitate de organizare si conducere a activitatii serviciului;
capacitate de a prelucra informatiile,
corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii.
Responsabilitati si sarcini:
cunoasterea organizeazarii si coordonarii contabilitatii operatiilor de capital, contabilitatea imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea angajamentelor si altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare;
cunoasterea de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii;
participarea la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil, la operatiunile de inventariere a patrimoniului;
supervizeaza implementarea procedurilor de contabilitate cu ajutorul programului informational;
supravegheaza reconcilierea si inchiderea conturilor;
asigura si ajuta de elaborarea balantei de verificare la termenele stabilite de legislatia in vigoare;
avizeaza lucrari pe probleme de contabilitate a stocurilor, de urmarire, evidenta, decontari, cheltuieli-venituri, bilant, analize de sistem, tehnica de calcul;
raspunde de eficienta si calitatea lucrarilor executate in cadrul serviciului la termenele stabilite prin reglementari interne sau prin alte acte normative;
raspunde de indeplinirea oricaror altor sarcini prevazute de Legea contabilitatii, de regulamentul de aplicare a acesteia, precum si de celelalte reglementari legale in vigoare, pe linie economica si financiar-contabila.
Ce-ți oferim:
salariu brut 25 000 lei
pachet social
oportunitate de creștere și dezvoltare într-o echipă puternică, schimb de experiență și provocări
Program de lucru: de la 9:00 până la 18:00 de luni-vineri.
Adresa: Chisinau, Codru, str. Jubiliară 41/A
Așteptăm cu drag CV-ul tău la adresa de email: contabilitate@taroldd.com. E-mail: contabilitate@taroldd.com
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳