Contabil(ă)
ASG Expert Company
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
De la 17000 Până la 24000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Alătură-te echipei noastre de contabilitate!
Suntem o Companie de Contabilitate și căutăm să ne întregim echipa cu un contabil entuziast, gata să se dezvolte profesional într-un mediu stimulativ.
Responsabilități principale:
- Prelucrarea documentelor contabile primare.
- Emiterea și verificarea facturilor fiscale.
- Verificarea lunară a registrelor de vânzare și cumpărare.
- Gestionarea transferurilor bancare.
- Înregistrarea în sistemul 1C a foilor de parcurs și gestionarea casării combustibilului.
- Elaborarea rapoartelor lunare, trimestriale și anuale.
- Executarea altor sarcini contabile stabilite de comun acord.
Ce ne dorim de la tine:
- Studii superioare sau medii de specialitate.
- Experiența nu este obligatorie — suntem deschiși să primim și persoane la început de drum!
- Cunoașterea programului 1C.
- Abilitatea de a vorbi și a scrie în limba română.
- Diligență, responsabilitate și atenție sporită la detalii.
Ce îți oferim noi:
- Angajare oficială și un pachet social complet.
- Birou amplasat în sectorul Buiucani.
- Cafea, ceai, snack-uri. Biroul are zonă de mini-bucătărie.
- Oportunități de team-building.
- Un mediu de lucru tânăr, pozitiv și plin de provocări.
- Oportunități ample de creștere personală și profesională.
- Un salariu atractiv și la timp. (salariul indicat este pentru persoanele cu experiență)
Program de lucru: 8:00 - 17:00 sau 8:30-17:30, după dorință.
Zile libere: sâmbătă și duminică.
Te așteptăm să te alături echipei noastre și să crești alături de noi!
trimite CV pe e-mail lupu.vera@asg.md
num de contact 069124575
Suntem o Companie de Contabilitate și căutăm să ne întregim echipa cu un contabil entuziast, gata să se dezvolte profesional într-un mediu stimulativ.
Responsabilități principale:
- Prelucrarea documentelor contabile primare.
- Emiterea și verificarea facturilor fiscale.
- Verificarea lunară a registrelor de vânzare și cumpărare.
- Gestionarea transferurilor bancare.
- Înregistrarea în sistemul 1C a foilor de parcurs și gestionarea casării combustibilului.
- Elaborarea rapoartelor lunare, trimestriale și anuale.
- Executarea altor sarcini contabile stabilite de comun acord.
Ce ne dorim de la tine:
- Studii superioare sau medii de specialitate.
- Experiența nu este obligatorie — suntem deschiși să primim și persoane la început de drum!
- Cunoașterea programului 1C.
- Abilitatea de a vorbi și a scrie în limba română.
- Diligență, responsabilitate și atenție sporită la detalii.
Ce îți oferim noi:
- Angajare oficială și un pachet social complet.
- Birou amplasat în sectorul Buiucani.
- Cafea, ceai, snack-uri. Biroul are zonă de mini-bucătărie.
- Oportunități de team-building.
- Un mediu de lucru tânăr, pozitiv și plin de provocări.
- Oportunități ample de creștere personală și profesională.
- Un salariu atractiv și la timp. (salariul indicat este pentru persoanele cu experiență)
Program de lucru: 8:00 - 17:00 sau 8:30-17:30, după dorință.
Zile libere: sâmbătă și duminică.
Te așteptăm să te alături echipei noastre și să crești alături de noi!
trimite CV pe e-mail lupu.vera@asg.md
num de contact 069124575
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳