Consultant vânzător în iluminare arhitecturală și festivă
GHIRLANDE.MD
№11632241, 1 aprilie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 2 ani
Salariu:
De la 10 000 Până la 20 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Dispuși să angajăm refugiați
Cum ar fi să treci cu prietenenii sau familia pe lângă proiectele gestionate de tine și să le spui cu mândrie: "Asta am făcut eu!"
Cea mai valoroasă resursă a companiei noastre sunt OAMENII! Cu o echipă puternică în spate, Noi promitem:
Creștere profesională garantată și flexibilitatea de a alege direcția de dezvoltare în interior;
Satisfacția de a colabora cu oameni valoroși;
Satisfacția de a gestiona proiecte valoroase;
Salariu stabil și bonusuri pentru cei mai activi și dedicați (salariu fix + % din vânzari);
Pachet social cu asigurare medicală, socială și angajare oficială;
Concediu garantat;
Telefonie și alte necesități de serviciu;
Automobilul companiei sau cheltuieli acoperite pentru automobilul personal;
Grafic de muncă: 5 zile din 7, de la 9:00-18:00, Zile libere: Sâmbătă și duminică
Principalele sarcini ale postului:
Dezvoltarea relațiilor cu clienții existenți și potențiali, negocierea şi încheierea contractelor de iluminare festivă și arhitecturală;
Întoarcerea surselor financiare;
Prezentarea, promovarea si vânzarea produselor și a proiectelor de ILUMINARE ARHITECTURALĂ ȘI FESTIVĂ;
Întocmire oferte comerciale cu produse și serviciile companiei, în colaborare cu departamentul de Marketing;
Întocmirea documentelor premergatoare vânzării, întâlnirilor;
Ce așteptăm de la colegii noi:
Ambiție și dorință de a învăța;
Punctualitate si responsabilitate;
Abilități de negociere și persuasiune;
Atitudine și comportament bine-voitor;
Experiență sau dorința de a avea o comunicare profesionistă;
Experiență în vânzări B2B, B2C minim 2 ani;
Permis de conducere cat. B.
Cunoaşterea fluentă a limbilor română, rusă;
Calități și aptitudini manageriale:
Creativitate, Dinamism; Rezistență, Capacitatea de analiză și sinteză; Spirit de organizare, Inteligență;
Avantajele companiei:
Un loc de lucru bine organizat;
Învățare continuă cu interes deosebit pe creșterea profesională și emoțională;
Posibilitate de avansare în carieră;
Extindere continuă a companiei și al nivelului de piață,
Soft și instrumente de lucru comode și modernizate.
Un sistem de producere organizat și dotat cu utilaje moderne
Cea mai valoroasă resursă a companiei noastre sunt OAMENII! Cu o echipă puternică în spate, Noi promitem:
Creștere profesională garantată și flexibilitatea de a alege direcția de dezvoltare în interior;
Satisfacția de a colabora cu oameni valoroși;
Satisfacția de a gestiona proiecte valoroase;
Salariu stabil și bonusuri pentru cei mai activi și dedicați (salariu fix + % din vânzari);
Pachet social cu asigurare medicală, socială și angajare oficială;
Concediu garantat;
Telefonie și alte necesități de serviciu;
Automobilul companiei sau cheltuieli acoperite pentru automobilul personal;
Grafic de muncă: 5 zile din 7, de la 9:00-18:00, Zile libere: Sâmbătă și duminică
Principalele sarcini ale postului:
Dezvoltarea relațiilor cu clienții existenți și potențiali, negocierea şi încheierea contractelor de iluminare festivă și arhitecturală;
Întoarcerea surselor financiare;
Prezentarea, promovarea si vânzarea produselor și a proiectelor de ILUMINARE ARHITECTURALĂ ȘI FESTIVĂ;
Întocmire oferte comerciale cu produse și serviciile companiei, în colaborare cu departamentul de Marketing;
Întocmirea documentelor premergatoare vânzării, întâlnirilor;
Ce așteptăm de la colegii noi:
Ambiție și dorință de a învăța;
Punctualitate si responsabilitate;
Abilități de negociere și persuasiune;
Atitudine și comportament bine-voitor;
Experiență sau dorința de a avea o comunicare profesionistă;
Experiență în vânzări B2B, B2C minim 2 ani;
Permis de conducere cat. B.
Cunoaşterea fluentă a limbilor română, rusă;
Calități și aptitudini manageriale:
Creativitate, Dinamism; Rezistență, Capacitatea de analiză și sinteză; Spirit de organizare, Inteligență;
Avantajele companiei:
Un loc de lucru bine organizat;
Învățare continuă cu interes deosebit pe creșterea profesională și emoțională;
Posibilitate de avansare în carieră;
Extindere continuă a companiei și al nivelului de piață,
Soft și instrumente de lucru comode și modernizate.
Un sistem de producere organizat și dotat cu utilaje moderne
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut