Consultant superior, direcția juridică
Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor
№8035622, 27 octombrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
10 580 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor (ANSC) este în așteptarea a unui coleg/ă pentru funcția de Consultant principal, Direcția juridică.
ANSC este o autoritate publică autonomă, responsabilă faţă de Parlament, având competența soluționării contestațiilor formulate în cadrul procedurilor de achiziție în conformitate cu Legea nr. 131 din 3 iulie 2015 privind achizițiile publice.
În calitatea de Consultant superior al Direcției juridice, sarcinile de bază ale funcţiei sunt:
- Asigurarea asistenței juridice Completelor de Soluționare a Contestațiilor și participarea la procesul elaborării proiectelor deciziilor privind soluționarea contestațiilor.
- Formularea proiectelor de răspuns la petițiile și demersurile care i-au fost repartizate.
- Întocmirea proiectelor de acte administrative și a demersurilor pentru asigurarea exercitării atribuțiilor Completelor de Soluționare a Contestațiilor.
- Sistematizarea, analiza și evaluarea informațiilor privind cazurile de soluționare a contestațiilor.
Condiţiile de participare la concurs:
- deține cetățenia Republicii Moldova;
- posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- este apt/ă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată, dacă pentru funcția respectivă sânt stabilite cerințe speciale de sănătate;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;
- în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcție publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) și b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
- nu este privat/ă de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
- nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Cerinţe specifice pentru participare la concurs
- Studii superioare finisate în drept, studii de masterat în drept vor servi un avantaj;
- Experiență profesională în domeniul juridic (civil, administrativ), în domeniul achizițiilor publice - 1 an;
- Cunoașterea cadrului legal din domeniul civil, administrativ, achizițiilor publice, cunoștințe în domeniul achizițiilor din sectorul utilităților și concesiunilor de lucrări și servicii va constitui un avantaj;
- Experiență în domeniul achizițiilor publice și formularea/soluționarea contestațiilor, precum și examinarea petițiilor va constitui un avantaj;
- Experiență de lucru în sectorul public va servi un avantaj;
- Cunoașterea unei limbi de circulație internațională;
- Abilități de utilizare a computerului și a programelor de prelucrare a datelor și informațiilor, de comunicare eficientă (verbal/scris), planificare, lucru în echipă, instruire.
Agenția oferă:
- Salariul stabil, achitat în termen, în cuantum:
- De la 11 750 lei (conform vechimii în domeniu aferent funcției);
- Spor lunar - 1 300 lei;
- Spor pentru performanță de până la 10% din salariul de funcție;
- Gradul de calificare (lunar) conferit funcționarilor publici;
- Premii unice de sărbători;
- Premiul anual.
- Angajare oficială;
- Echipă dinamică și profesionistă;
- Concediu anual de odihnă - de la 35 zile calendaristice;
- Acumularea experienței și creșterea profesionalismului;
- Posibilitatea de a studia toate subtilitățile profesiei;
- Mediu de lucru confortabil și prietenos;
- Spațiu de muncă dotat cu toate cele necesare;
- Oficiu modern în sectorul Centru al mun. Chișinău.
Dosarul de concurs trebuie să conțină:
- Formularul de participare (https://cariere.gov.md/ckfinder/files/Formular_de_participare_cariere_gov_md.docx);
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare
- Copia carnetului de muncă și certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019;
- Cazierul judiciar sau Declarația pe propria răspundere (https://www.ansc.md/sites/default/files/document/attachments/declaratie_pe_proprie_raspundere_model.doc).
Termenul de depunere a dosarului: 04.11.2024, ora 17:00
Dacă ai citit acest anunț, te entuziasmează ideea de a face parte dintr-o echipă profesionistă și te potrivești perfect cu cerințele noastre, expediază dosarul de concurs la e-mail-ul resurse.umane@ansc.md sau la adresa bd. Ștefan cel Mare și Sfânt nr. 124, et. 4, bir. 401.
Pentru detalii: 022 820 653 sau la adresa https://cariere.gov.md/ro/job/consultant-principal-perioada-determinata/20487, unde vei găsi informație privind condițiile de participare la concurs și bibliografia concursului pentru proba scrisă.
ANSC este o autoritate publică autonomă, responsabilă faţă de Parlament, având competența soluționării contestațiilor formulate în cadrul procedurilor de achiziție în conformitate cu Legea nr. 131 din 3 iulie 2015 privind achizițiile publice.
În calitatea de Consultant superior al Direcției juridice, sarcinile de bază ale funcţiei sunt:
- Asigurarea asistenței juridice Completelor de Soluționare a Contestațiilor și participarea la procesul elaborării proiectelor deciziilor privind soluționarea contestațiilor.
- Formularea proiectelor de răspuns la petițiile și demersurile care i-au fost repartizate.
- Întocmirea proiectelor de acte administrative și a demersurilor pentru asigurarea exercitării atribuțiilor Completelor de Soluționare a Contestațiilor.
- Sistematizarea, analiza și evaluarea informațiilor privind cazurile de soluționare a contestațiilor.
Condiţiile de participare la concurs:
- deține cetățenia Republicii Moldova;
- posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- este apt/ă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată, dacă pentru funcția respectivă sânt stabilite cerințe speciale de sănătate;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;
- în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcție publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) și b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
- nu este privat/ă de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
- nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Cerinţe specifice pentru participare la concurs
- Studii superioare finisate în drept, studii de masterat în drept vor servi un avantaj;
- Experiență profesională în domeniul juridic (civil, administrativ), în domeniul achizițiilor publice - 1 an;
- Cunoașterea cadrului legal din domeniul civil, administrativ, achizițiilor publice, cunoștințe în domeniul achizițiilor din sectorul utilităților și concesiunilor de lucrări și servicii va constitui un avantaj;
- Experiență în domeniul achizițiilor publice și formularea/soluționarea contestațiilor, precum și examinarea petițiilor va constitui un avantaj;
- Experiență de lucru în sectorul public va servi un avantaj;
- Cunoașterea unei limbi de circulație internațională;
- Abilități de utilizare a computerului și a programelor de prelucrare a datelor și informațiilor, de comunicare eficientă (verbal/scris), planificare, lucru în echipă, instruire.
Agenția oferă:
- Salariul stabil, achitat în termen, în cuantum:
- De la 11 750 lei (conform vechimii în domeniu aferent funcției);
- Spor lunar - 1 300 lei;
- Spor pentru performanță de până la 10% din salariul de funcție;
- Gradul de calificare (lunar) conferit funcționarilor publici;
- Premii unice de sărbători;
- Premiul anual.
- Angajare oficială;
- Echipă dinamică și profesionistă;
- Concediu anual de odihnă - de la 35 zile calendaristice;
- Acumularea experienței și creșterea profesionalismului;
- Posibilitatea de a studia toate subtilitățile profesiei;
- Mediu de lucru confortabil și prietenos;
- Spațiu de muncă dotat cu toate cele necesare;
- Oficiu modern în sectorul Centru al mun. Chișinău.
Dosarul de concurs trebuie să conțină:
- Formularul de participare (https://cariere.gov.md/ckfinder/files/Formular_de_participare_cariere_gov_md.docx);
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare
- Copia carnetului de muncă și certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019;
- Cazierul judiciar sau Declarația pe propria răspundere (https://www.ansc.md/sites/default/files/document/attachments/declaratie_pe_proprie_raspundere_model.doc).
Termenul de depunere a dosarului: 04.11.2024, ora 17:00
Dacă ai citit acest anunț, te entuziasmează ideea de a face parte dintr-o echipă profesionistă și te potrivești perfect cu cerințele noastre, expediază dosarul de concurs la e-mail-ul resurse.umane@ansc.md sau la adresa bd. Ștefan cel Mare și Sfânt nr. 124, et. 4, bir. 401.
Pentru detalii: 022 820 653 sau la adresa https://cariere.gov.md/ro/job/consultant-principal-perioada-determinata/20487, unde vei găsi informație privind condițiile de participare la concurs și bibliografia concursului pentru proba scrisă.
Telefon:
Persoana de contact:
Sobețchi - Cebotari Ruxanda
E-mail:
Site:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳