Consultant principal, direcția juridică (perioadă determinată)
Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor (ANSC)
№13748407, 11 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 2 ani
Salariu:
De la 11 750 Până la 13 330 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor (ANSC) este în așteptarea a unui coleg/ă pentru funcția de Consultant principal, Direcția juridică (perioadă determinată).
ANSC este o autoritate publică autonomă, responsabilă faţă de Parlament, având competența soluționării contestațiilor formulate în cadrul procedurilor de achiziție în conformitate cu Legea nr. 131 din 3 iulie 2015 privind achizițiile publice.
În calitatea de Consultant principal al Direcției juridice, sarcinile de bază ale funcţiei sunt:
- Formularea avizelor la proiectele de acte normative înaintate Agenției.
- Asigurarea asistenței juridice a completelor de soluționare a contestațiilor, precum și participarea la procesul elaborării proiectelor deciziilor privind soluționarea contestațiilor.
- Întocmirea proiectelor de acte administrative sau a demersurilor pentru asigurarea exercitării atribuțiilor completelor de soluționare a contestațiilor.
- Participarea la elaborarea rapoartelor anuale de performanță ale Agenției cu privire la cazurile de soluționare a contestațiilor.
- Acordarea consultanței și informarea permanentă a conducerii Agenției cu privire la modificarea actelor legislative aferente domeniului de soluționare a contestațiilor și achiziții publice.
Cerinţe specifice pentru candidat:
- Studii superioare finisate în drept, studii de masterat în drept vor servi un avantaj;
- Experiență profesională în domeniul juridic (civil, administrativ), domeniul achizițiilor publice - 1,5 ani;
- Cunoașterea cadrului legal din domeniul civil, administrativ, achizițiilor publice, cunoștințe în domeniul achizițiilor din sectorul utilităților și concesiunilor de lucrări și servicii va constitui un avantaj;
- Experiență în domeniul achizițiilor publice și formularea/soluționarea contestațiilor, precum și examinarea petițiilor va constitui un avantaj;
- Experiență de lucru în sectorul public va servi un avantaj;
- Cunoașterea unei limbi de circulație internațională;
- Abilități de utilizare a computerului și a programelor de prelucrare a datelor și informațiilor, de comunicare eficientă (verbal/scris), planificare, lucru în echipă, instruire.
Agenția oferă:
- Salariul stabil, achitat în termen, în cuantum:
- De la 11 750 lei (în dependență de vechime);
- Spor lunar - 1 300 lei;
- Spor pentru performanță de până la 10% din salariul de funcție;
- Gradul de calificare (lunar) conferit funcționarilor publici;
- Premii unice de sărbători;
- Premiul anual.
- Angajare oficială;
- Echipă dinamică și profesionistă;
- Concediu anual de odihnă - de la 35 zile calendaristice;
- Acumularea experienței și creșterea profesionalismului;
- Posibilitatea de a studia toate subtilitățile profesiei;
- Mediu de lucru confortabil și prietenos;
- Spațiu de muncă dotat cu toate cele necesare;
- Oficiu modern în sectorul Centru al mun. Chișinău.
Dosarul de concurs trebuie să conțină:
- Formularul de participare (https://cariere.gov.md/ckfinder/files/Formular_de_participare_cariere_gov_md.docx);
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare
- Copia carnetului de muncă și certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019;
- Cazierul judiciar sau Declarația pe propria răspundere (https://www.ansc.md/sites/default/files/document/attachments/declaratie_pe_proprie_raspundere_model.doc).
Termenul de depunere a dosarului:22.12.2024, ora 17:00
Dacă ai citit acest anunț, te entuziasmează ideea de a face parte dintr-o echipă profesionistă și te potrivești perfect cu cerințele noastre, expediază dosarul de concurs la e-mail-ul resurse.umane@ansc.md sau la adresa bd. Ștefan cel Mare și Sfânt nr. 124, et. 4, bir. 401.
Pentru detalii: 022 820 653 sau la adresa https://cariere.gov.md/ro/job/consultant-principal-perioada-determinata/20487, unde vei găsi informație privind condițiile de participare la concurs și bibliografia concursului pentru proba scrisă.
ANSC este o autoritate publică autonomă, responsabilă faţă de Parlament, având competența soluționării contestațiilor formulate în cadrul procedurilor de achiziție în conformitate cu Legea nr. 131 din 3 iulie 2015 privind achizițiile publice.
În calitatea de Consultant principal al Direcției juridice, sarcinile de bază ale funcţiei sunt:
- Formularea avizelor la proiectele de acte normative înaintate Agenției.
- Asigurarea asistenței juridice a completelor de soluționare a contestațiilor, precum și participarea la procesul elaborării proiectelor deciziilor privind soluționarea contestațiilor.
- Întocmirea proiectelor de acte administrative sau a demersurilor pentru asigurarea exercitării atribuțiilor completelor de soluționare a contestațiilor.
- Participarea la elaborarea rapoartelor anuale de performanță ale Agenției cu privire la cazurile de soluționare a contestațiilor.
- Acordarea consultanței și informarea permanentă a conducerii Agenției cu privire la modificarea actelor legislative aferente domeniului de soluționare a contestațiilor și achiziții publice.
Cerinţe specifice pentru candidat:
- Studii superioare finisate în drept, studii de masterat în drept vor servi un avantaj;
- Experiență profesională în domeniul juridic (civil, administrativ), domeniul achizițiilor publice - 1,5 ani;
- Cunoașterea cadrului legal din domeniul civil, administrativ, achizițiilor publice, cunoștințe în domeniul achizițiilor din sectorul utilităților și concesiunilor de lucrări și servicii va constitui un avantaj;
- Experiență în domeniul achizițiilor publice și formularea/soluționarea contestațiilor, precum și examinarea petițiilor va constitui un avantaj;
- Experiență de lucru în sectorul public va servi un avantaj;
- Cunoașterea unei limbi de circulație internațională;
- Abilități de utilizare a computerului și a programelor de prelucrare a datelor și informațiilor, de comunicare eficientă (verbal/scris), planificare, lucru în echipă, instruire.
Agenția oferă:
- Salariul stabil, achitat în termen, în cuantum:
- De la 11 750 lei (în dependență de vechime);
- Spor lunar - 1 300 lei;
- Spor pentru performanță de până la 10% din salariul de funcție;
- Gradul de calificare (lunar) conferit funcționarilor publici;
- Premii unice de sărbători;
- Premiul anual.
- Angajare oficială;
- Echipă dinamică și profesionistă;
- Concediu anual de odihnă - de la 35 zile calendaristice;
- Acumularea experienței și creșterea profesionalismului;
- Posibilitatea de a studia toate subtilitățile profesiei;
- Mediu de lucru confortabil și prietenos;
- Spațiu de muncă dotat cu toate cele necesare;
- Oficiu modern în sectorul Centru al mun. Chișinău.
Dosarul de concurs trebuie să conțină:
- Formularul de participare (https://cariere.gov.md/ckfinder/files/Formular_de_participare_cariere_gov_md.docx);
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare
- Copia carnetului de muncă și certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019;
- Cazierul judiciar sau Declarația pe propria răspundere (https://www.ansc.md/sites/default/files/document/attachments/declaratie_pe_proprie_raspundere_model.doc).
Termenul de depunere a dosarului:22.12.2024, ora 17:00
Dacă ai citit acest anunț, te entuziasmează ideea de a face parte dintr-o echipă profesionistă și te potrivești perfect cu cerințele noastre, expediază dosarul de concurs la e-mail-ul resurse.umane@ansc.md sau la adresa bd. Ștefan cel Mare și Sfânt nr. 124, et. 4, bir. 401.
Pentru detalii: 022 820 653 sau la adresa https://cariere.gov.md/ro/job/consultant-principal-perioada-determinata/20487, unde vei găsi informație privind condițiile de participare la concurs și bibliografia concursului pentru proba scrisă.
Telefon:
Persoana de contact:
Ruxanda Sobețchi-Cebotari
E-mail:
Site:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut