Consultant principal / consultantă principală, serviciul asistență externă și managementul proiectelor
Agenția Națională de Prevenire și Combatere a Violenței împotriva Femeilor și a Violenței în Familie
№14951480, 13 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
9 480 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Scopul de bază ale funcţiei publice vacante:
Asigurarea implementării proiectelor de asistență externă în domeniile de competență a Agenției.
Sarcinile de bază ale funcţiei publice vacante:
1. Expertizarea propunerilor de colaborare din partea organizaţiilor neguvernamentale, partenerilor de dezvoltare naționali și internaționali, altor ţări, înaintate în adresa Agenției şi oferirea suportului în procesul de elaborare actelor normative conexe domeniului.
2. Dezvoltarea şi menţinerea dialogului cu entitățile omoloage din alte țări, partenerii pentru dezvoltare, organizaţiile necomerciale din domeniu.
3. Asigurarea corespondenţei aferente proceselor de accesare a asistenţei externe pentru dezvoltare și monitorizarea implementării proiectelor de asistență externă pe domeniul gestionat de către Agenție;
4. Acordarea suportului la implementarea proiectelor de asistență externă în domeniile de competență a Agenției;
5. Avizarea proiectelor de acte normative înaintate de alte autorități publice centrale;
6. Elaborarea rapoartelor privind stadiul derulării proiectelor după fiecare etapă, precum și la finalizarea acestora.
Condiţiile de participare la concurs:
- deține cetățenia Republicii Moldova;
- posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- este aptă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată, dacă pentru funcția respectivă sânt stabilite cerințe speciale de sănătate;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;
în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcție publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) și b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
- nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
- nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Cerinţe specifice pentru participare la concurs:
Studii: studii superioare, de licenţă sau echivalente preferabil în domeniul dreptului, administrației publice, relații internaționale, științe sociale.
Experienţa profesională – 1,5 ani de experiență profesională în domeniu.
Cunoştinţe:
- cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
- cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională ( nivel B1);
- cunoştinţe de operare la computer: Word, Excel, Internet.
Abilități: Analiză șii sinteză, gândire ordonată, perseverență, rezistență la efort și stres, adaptabilitate la situații noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale, capacitatea de a comunica eficient și respectuos. Capacitatea de a-și expune clar și concis constatările, concluziile și recomandările.
Atitudini/comportamente: Imparțialitate, empatie, evitarea conflictelor de interese, conduită morală și profesională desăvârșită, spirit de inițiativă, lucrul în echipă, tact și pricepere în munca cu oamenii, disponibilitate la schimbare, diplomație, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, tendință spre dezvoltare profesionali continuă.
Bibliografia concursului:
Legea nr. 158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
Legea nr. 25/2008 privind Codul de conduită al funcţionarului public;
Legea nr.133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
Legea nr. 82 /2017 integrității;
Legea nr. 100/2017 cu privire la actele normative;
Legea nr. 595/1999 privind tratatele internaționale ale Republicii Moldova;
Hotărârea Guvernului nr. 926/2023 cu privire la organizarea și funcționarea Agenției Naționale de Prevenire și Combatere a Violenței împotriva Femeilor și a Violenței în Familie;
Hotărârea Guvernului nr. 377/2018 cu privire la reglementarea cadrului instituțional și mecanismului de coordonare și management al asistenței externe;
Hotărârea Guvernului nr.386/2020 cu privire la planificarea, elaborarea, aprobarea, implementarea, monitorizarea și evaluarea documentelor de politici publice;
Hotărârea Guvernului nr. 442/2015 pentru aprobarea Regulamentului privind mecanismul de încheiere, aplicare și încetare a tratelor internaționale.
Documente necesare de prezentat
- Formularul de participare la concursul pentru ocuparea funcției publice (descarcă aici)
- Copia buletinului de identitate
- Copiile diplomelor de studii și, după caz, ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare
- Documente ce atestă experiența profesională sau Declarația pe propria răspundere
- Cazierul judiciar sau Declarația pe propria răspundere
Modalitatea de depunere a documentelor
E-mail
Poștă
Personal
Salariu de funcție (suma brut)
9480 + sporul pentru gradul profesional, sporul pentru performanță
Date de contact și persoana responsabila
Svetlana Chirtoca
svetlana.chirtoca@anpcv.gov.md
022-822-092
Adresa locului de muncă
MUN. CHISINAU
Adresa locului de muncă
str. Pușkin 22, bir. 303A, etajul 3
Data-limită de depunere a documentelor
24.12.2024 ora 17:00
Asigurarea implementării proiectelor de asistență externă în domeniile de competență a Agenției.
Sarcinile de bază ale funcţiei publice vacante:
1. Expertizarea propunerilor de colaborare din partea organizaţiilor neguvernamentale, partenerilor de dezvoltare naționali și internaționali, altor ţări, înaintate în adresa Agenției şi oferirea suportului în procesul de elaborare actelor normative conexe domeniului.
2. Dezvoltarea şi menţinerea dialogului cu entitățile omoloage din alte țări, partenerii pentru dezvoltare, organizaţiile necomerciale din domeniu.
3. Asigurarea corespondenţei aferente proceselor de accesare a asistenţei externe pentru dezvoltare și monitorizarea implementării proiectelor de asistență externă pe domeniul gestionat de către Agenție;
4. Acordarea suportului la implementarea proiectelor de asistență externă în domeniile de competență a Agenției;
5. Avizarea proiectelor de acte normative înaintate de alte autorități publice centrale;
6. Elaborarea rapoartelor privind stadiul derulării proiectelor după fiecare etapă, precum și la finalizarea acestora.
Condiţiile de participare la concurs:
- deține cetățenia Republicii Moldova;
- posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- este aptă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată, dacă pentru funcția respectivă sânt stabilite cerințe speciale de sănătate;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;
în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcție publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) și b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
- nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
- nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Cerinţe specifice pentru participare la concurs:
Studii: studii superioare, de licenţă sau echivalente preferabil în domeniul dreptului, administrației publice, relații internaționale, științe sociale.
Experienţa profesională – 1,5 ani de experiență profesională în domeniu.
Cunoştinţe:
- cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
- cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională ( nivel B1);
- cunoştinţe de operare la computer: Word, Excel, Internet.
Abilități: Analiză șii sinteză, gândire ordonată, perseverență, rezistență la efort și stres, adaptabilitate la situații noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale, capacitatea de a comunica eficient și respectuos. Capacitatea de a-și expune clar și concis constatările, concluziile și recomandările.
Atitudini/comportamente: Imparțialitate, empatie, evitarea conflictelor de interese, conduită morală și profesională desăvârșită, spirit de inițiativă, lucrul în echipă, tact și pricepere în munca cu oamenii, disponibilitate la schimbare, diplomație, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, tendință spre dezvoltare profesionali continuă.
Bibliografia concursului:
Legea nr. 158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
Legea nr. 25/2008 privind Codul de conduită al funcţionarului public;
Legea nr.133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
Legea nr. 82 /2017 integrității;
Legea nr. 100/2017 cu privire la actele normative;
Legea nr. 595/1999 privind tratatele internaționale ale Republicii Moldova;
Hotărârea Guvernului nr. 926/2023 cu privire la organizarea și funcționarea Agenției Naționale de Prevenire și Combatere a Violenței împotriva Femeilor și a Violenței în Familie;
Hotărârea Guvernului nr. 377/2018 cu privire la reglementarea cadrului instituțional și mecanismului de coordonare și management al asistenței externe;
Hotărârea Guvernului nr.386/2020 cu privire la planificarea, elaborarea, aprobarea, implementarea, monitorizarea și evaluarea documentelor de politici publice;
Hotărârea Guvernului nr. 442/2015 pentru aprobarea Regulamentului privind mecanismul de încheiere, aplicare și încetare a tratelor internaționale.
Documente necesare de prezentat
- Formularul de participare la concursul pentru ocuparea funcției publice (descarcă aici)
- Copia buletinului de identitate
- Copiile diplomelor de studii și, după caz, ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare
- Documente ce atestă experiența profesională sau Declarația pe propria răspundere
- Cazierul judiciar sau Declarația pe propria răspundere
Modalitatea de depunere a documentelor
Poștă
Personal
Salariu de funcție (suma brut)
9480 + sporul pentru gradul profesional, sporul pentru performanță
Date de contact și persoana responsabila
Svetlana Chirtoca
svetlana.chirtoca@anpcv.gov.md
022-822-092
Adresa locului de muncă
MUN. CHISINAU
Adresa locului de muncă
str. Pușkin 22, bir. 303A, etajul 3
Data-limită de depunere a documentelor
24.12.2024 ora 17:00
Telefon:
Persoana de contact:
Svetlana Chirtoca
E-mail:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut