Auditor a sistemului de circulație a mărfurilor (întreprindere de producere)
Companie de producere vinicolă
№15250895, 11 martie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Medii de specialitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Funcțiile unui auditor al sistemului de circulație a mărfurilor sunt esențiale pentru asigurarea eficienței, transparenței și conformității proceselor operaționale într-o întreprindere de producție.
Responsabilitățile postului:
Evaluarea proceselor: analizează și evoluiază procesele de recepție, stocare, manipulare și expediere a mărfurilor pentru a identifica eventualele ineficiențe sau riscuri.
Verificarea conformității: se asigură că toate activitățile legate de circulația mărfurilor respectă reglementările legale, standardele interne și procedurile stabilite de întreprindere.
Analiza riscurilor: identifică și evaluează riscurile asociate cu circulația mărfurilor, recomandând măsuri de control și mitigare a acestora.
Îmbunătățirea proceselor: oferă recomandări pentru optimizarea proceselor de logistică și circulație a mărfurilor, contribuind astfel la reducerea costurilor și creșterea eficienței.
Cunoașterea tehnologiilor moderne: utilizează tehnologii moderne în analiza datelor video și depistarea factorilor anormali în activitatea companiei;
Prevenirea situațiilor problematice: identifică factorii suspecți și contribuie la prevenirea situațiilor problematice (furt, acces neautorizat ș.a.) în activitatea întreprinderii;
Raportare: elaborează rapoarte de audit care să prezinte constatările, concluziile și recomandările, atât pentru managementul întreprinderii cât și pentru alte părți interesate.
Formarea personalului: contribuie la instruirea angajaților în ceea ce privește cele mai bune practici în gestionarea și circulația mărfurilor, promovând o cultură a conformității și eficienței la întreprindere.
Cerințe către candidați:
Studii generale cu formări specifice în domeniul tehnologiilor și a securității informaționale;
Cunoștințe avansate în domeniul operării sistemelor de audit a sistemului de circulație a mărfii;
Experiență practică de cel puțin 1 an în domeniul de operare, analiză și control a sistemelor de securitate și a tehnologiilor informaționale;
Abilități bine dezvoltate de lider și de bun comunicator;
Empatic, perseverent, atent la detalii;
Echilibrat, matur emoțional, capabil de a reacționa promt în situații critice.
Condițiile de muncă:
Loc de muncă permament într-o companie prosperă din țară;
Orar de muncă și pachet social complet conform legislației în vigoare;
Automobil, telefon și calculator de serviciu;
Prânz gratis;
Salariu foarte motivant.
Cei interesați de poziție sunt rugați să transmită CV-ul la adresa electronică: resurse.um@gmail.com sau pentru a afla mai multă informație apelați 069107105. E-mail: resurse.um@gmail.com
Telefon: 069107105
Responsabilitățile postului:
Evaluarea proceselor: analizează și evoluiază procesele de recepție, stocare, manipulare și expediere a mărfurilor pentru a identifica eventualele ineficiențe sau riscuri.
Verificarea conformității: se asigură că toate activitățile legate de circulația mărfurilor respectă reglementările legale, standardele interne și procedurile stabilite de întreprindere.
Analiza riscurilor: identifică și evaluează riscurile asociate cu circulația mărfurilor, recomandând măsuri de control și mitigare a acestora.
Îmbunătățirea proceselor: oferă recomandări pentru optimizarea proceselor de logistică și circulație a mărfurilor, contribuind astfel la reducerea costurilor și creșterea eficienței.
Cunoașterea tehnologiilor moderne: utilizează tehnologii moderne în analiza datelor video și depistarea factorilor anormali în activitatea companiei;
Prevenirea situațiilor problematice: identifică factorii suspecți și contribuie la prevenirea situațiilor problematice (furt, acces neautorizat ș.a.) în activitatea întreprinderii;
Raportare: elaborează rapoarte de audit care să prezinte constatările, concluziile și recomandările, atât pentru managementul întreprinderii cât și pentru alte părți interesate.
Formarea personalului: contribuie la instruirea angajaților în ceea ce privește cele mai bune practici în gestionarea și circulația mărfurilor, promovând o cultură a conformității și eficienței la întreprindere.
Cerințe către candidați:
Studii generale cu formări specifice în domeniul tehnologiilor și a securității informaționale;
Cunoștințe avansate în domeniul operării sistemelor de audit a sistemului de circulație a mărfii;
Experiență practică de cel puțin 1 an în domeniul de operare, analiză și control a sistemelor de securitate și a tehnologiilor informaționale;
Abilități bine dezvoltate de lider și de bun comunicator;
Empatic, perseverent, atent la detalii;
Echilibrat, matur emoțional, capabil de a reacționa promt în situații critice.
Condițiile de muncă:
Loc de muncă permament într-o companie prosperă din țară;
Orar de muncă și pachet social complet conform legislației în vigoare;
Automobil, telefon și calculator de serviciu;
Prânz gratis;
Salariu foarte motivant.
Cei interesați de poziție sunt rugați să transmită CV-ul la adresa electronică: resurse.um@gmail.com sau pentru a afla mai multă informație apelați 069107105. E-mail: resurse.um@gmail.com
Telefon: 069107105
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut