Asistent(ă) serviciu clienti externi
SC Alufix S R L Fagaras - Romania
№12383694, 31 martie 2023
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 2 ani
Salariu:
De la 750 Până la 900 EUR
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Te asteptam in echipa noastra.
Alufix Fagaras angajeaza ASISTENT SERVICIU CLIENTI EXTERNI
RESPONSABILITĂȚI
-Prelucrarea tuturor comenzilor externe, din momentul in care se primesc de la echipa de vanzari pana la iesirea din depozit.
-Interacțiune constanta cu departamentul de aprovizionare, managerul logistic, reprezentanții de vanzari
-Rezolvarea reclamatilor primite de la clienți, colectare suplimentară de informații, oferirea de solutii si feedback clienților.
-Verificarea stocurilor inainte alocarii fiecarei comenzi, luand in considerare comenzile interne si externe deja existente
-Intocmirea documentelor: bonuri de livrare, facturi, conformitatea marfurilor, CMR-uri, liste de ambalare, declaratii de marfa, conditii comerciale etc.
-Controlul saptamanal al creantelor clientilor. Cooperarea cu clientii pentru scaderea creantelor, efectuarea platilor la timp si verificarea documentelor confirmate de la clienti.
-Procesarea comenzilor logistice conform graficului de expedieri
-Updatarea clientilor externi privind contractele si preturile
-Tine legatura stransa cu contabilul referitor la toate comenzile externe procesate
CERINȚE:
-Bune abilitati organizatorice cu autonomie in decizie si executie
-Experienta de lucru in productie si vanzari mai mare de 1 an
-Nivel avansat de limba engleza
-Gandire analitica si atentie la detalii
-Cunostinte solide de Excel, MS Office
-Sisteme ERP (serviciu clienti)
CE VA OFERIM
- salariu competitiv și beneficii.
- oportunităţi de dezvoltare profesională.
- echipa de susținere și mediu prietenos.
-ajutor cu relocarea
Pentru mai multe informatii sunati la : 0765326556
Alufix Fagaras angajeaza ASISTENT SERVICIU CLIENTI EXTERNI
RESPONSABILITĂȚI
-Prelucrarea tuturor comenzilor externe, din momentul in care se primesc de la echipa de vanzari pana la iesirea din depozit.
-Interacțiune constanta cu departamentul de aprovizionare, managerul logistic, reprezentanții de vanzari
-Rezolvarea reclamatilor primite de la clienți, colectare suplimentară de informații, oferirea de solutii si feedback clienților.
-Verificarea stocurilor inainte alocarii fiecarei comenzi, luand in considerare comenzile interne si externe deja existente
-Intocmirea documentelor: bonuri de livrare, facturi, conformitatea marfurilor, CMR-uri, liste de ambalare, declaratii de marfa, conditii comerciale etc.
-Controlul saptamanal al creantelor clientilor. Cooperarea cu clientii pentru scaderea creantelor, efectuarea platilor la timp si verificarea documentelor confirmate de la clienti.
-Procesarea comenzilor logistice conform graficului de expedieri
-Updatarea clientilor externi privind contractele si preturile
-Tine legatura stransa cu contabilul referitor la toate comenzile externe procesate
CERINȚE:
-Bune abilitati organizatorice cu autonomie in decizie si executie
-Experienta de lucru in productie si vanzari mai mare de 1 an
-Nivel avansat de limba engleza
-Gandire analitica si atentie la detalii
-Cunostinte solide de Excel, MS Office
-Sisteme ERP (serviciu clienti)
CE VA OFERIM
- salariu competitiv și beneficii.
- oportunităţi de dezvoltare profesională.
- echipa de susținere și mediu prietenos.
-ajutor cu relocarea
Pentru mai multe informatii sunati la : 0765326556
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳