Asistent Personal & Project Manager
SBC-HR
№15174976, 18 februarie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
17 000 MDL
Program de muncă:
Flexibil
Compania oferă:
Salariu: de la 17 000 MDL
Grafic de lucru: full-time cu program flexibil, mai mult on-line.
Oficiul companiei – sectorul Râșcani
Posibilități de creștere profesională și personală continuă prin participarea și implicarea într-un proiect de dezvoltare personală;
Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și inspirațional, cu mai multe echipe, inclusiv pe piața României
Responsabilități:
Gestionarea agendei: Planificarea și organizarea eficientă a activităților zilnice, săptămânale și lunare.
Controlul sarcinilor delegate:monitorizarea progresului sarcinilor alocate către diferiți membri ai echipei.
Planificarea și urmărirea implementării proiectelor, respectând termenele și bugetele stabilite.
Elaborarea de rapoarte periodice bazate pe indicatori de performanță.
Crearea de prezentări atractive și materiale relevante pentru ședințe, evenimente și alte activități.
Dezvoltarea strategiei și gestionarea conținutului pentru social media:
Proiectarea și publicarea de postări, story-uri și alte tipuri de conținut adaptate fiecărei platforme (Instagram, Facebook, LinkedIn, TikTok etc.).
Gestionarea feedback-ului și interacțiunea cu publicul pentru creșterea implicării.
Cerințele companiei:
Experiență de lucru într-o poziția similar ca asistent personal, project manager sau în gestionarea social media;
Cunoștințe în crearea de content
Cunoștințe și experiență practică în utilizarea limbilor: română, rusă, engleză - constituie un avantaj;
Studii superioare – constituie un avantaj
Cunoștințe și experiență practică cu intrumentele Google și Microsoft Office
Vă rugăm, să expediați CV-ul la adresa: job@sbc-hr.md
Aplică acum: http://sbc-hr.vacancy.tilda.ws/asistent_personal_pm
Telefon: +373 68695904 E-mail: job@sbc-hr.md
Тelefon: +373 68695904
Salariu: de la 17 000 MDL
Grafic de lucru: full-time cu program flexibil, mai mult on-line.
Oficiul companiei – sectorul Râșcani
Posibilități de creștere profesională și personală continuă prin participarea și implicarea într-un proiect de dezvoltare personală;
Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și inspirațional, cu mai multe echipe, inclusiv pe piața României
Responsabilități:
Gestionarea agendei: Planificarea și organizarea eficientă a activităților zilnice, săptămânale și lunare.
Controlul sarcinilor delegate:monitorizarea progresului sarcinilor alocate către diferiți membri ai echipei.
Planificarea și urmărirea implementării proiectelor, respectând termenele și bugetele stabilite.
Elaborarea de rapoarte periodice bazate pe indicatori de performanță.
Crearea de prezentări atractive și materiale relevante pentru ședințe, evenimente și alte activități.
Dezvoltarea strategiei și gestionarea conținutului pentru social media:
Proiectarea și publicarea de postări, story-uri și alte tipuri de conținut adaptate fiecărei platforme (Instagram, Facebook, LinkedIn, TikTok etc.).
Gestionarea feedback-ului și interacțiunea cu publicul pentru creșterea implicării.
Cerințele companiei:
Experiență de lucru într-o poziția similar ca asistent personal, project manager sau în gestionarea social media;
Cunoștințe în crearea de content
Cunoștințe și experiență practică în utilizarea limbilor: română, rusă, engleză - constituie un avantaj;
Studii superioare – constituie un avantaj
Cunoștințe și experiență practică cu intrumentele Google și Microsoft Office
Vă rugăm, să expediați CV-ul la adresa: job@sbc-hr.md
Aplică acum: http://sbc-hr.vacancy.tilda.ws/asistent_personal_pm
Telefon: +373 68695904 E-mail: job@sbc-hr.md
Тelefon: +373 68695904
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut