Asistent administrativ
Uniunea Instituțiilor Medico- Sanitare Private din Republica Moldova (UIMSP),
№8509431, 1 octombrie 2019
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Pina la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Angajatul va oferi suport administrativ şi de secretariat în funcţie de necesităţi în cadrul Uniunii Instituțiilor Medico-Sanitare Private din Republica Moldova (UIMSP), care este o organizației non-guvernamentală și non-profit fondată în anul 2014 (mai multe informații despre organizație le găsiți pe http://uimsp.md/).
Activând pentru promovarea performanței actului medical și accesibilitatea unor servicii de calitate în sănătate, UIMSP este partenerul de implementare în cadrul proiectului pilot „Suport pentru introducerea formării prin învățământ dual a asistenților medicali în instituțiile medico-sanitare private”. Inițiativa locală este susținută de către proiectul „Promovarea Învățământului Profesional Tehnic pentru o Economie Verde” finanțat de către Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ).
Responsabilităţi:
- Organizarea logisticii pentru implementarea tuturor activităților prevăzute în proiect;
- Coordonarea contractării și informării consultanților externi;
- Coordonarea comunicării eficiente între beneficiarii direcți și indirecti ai proiectului, traducerea rusă, română, engleză, materiale de comunicare etc.
- Sprijină comunicarea cu partenerii organizației (email, telefon, corespondență);
- Participă la pregătirea documentelor necesare (scriere, traducere, redactare);
- Îndeplineşte alte sarcini în vederea facilitării lucrului organizației.
Calificări:
• Experienţă de cel puţin un an, preferabil în poziţie de asistent de proiect, asistent administrativ sau secretar;
• Cunoașterea la perfecție a limbii române și posedarea limbii engleze și ruse;
• Studii superioare;
• Cunoaşterea Microsoft Office și utilizarea abilă a tehnicii de birou (scanner, imprimantă etc.) este obligatorie;
• Capacitate de organizare şi planificare personală;
• Abilităţi de comunicare, de analiza şi sinteză;
• Studiile sau experiența de lucru în sectorul medical și/sau în cadrul organizațiilor non-guvernamentale și a proiectelor cu finanțare externă vor fi considerate ca avantaje.
Poziţia este valabilă pentru o perioadă de 1 an cu o posibilitate de extindere.
Vor fi contactaţi doar candidații preselectați, care vor fi invitați la interviu.
Activând pentru promovarea performanței actului medical și accesibilitatea unor servicii de calitate în sănătate, UIMSP este partenerul de implementare în cadrul proiectului pilot „Suport pentru introducerea formării prin învățământ dual a asistenților medicali în instituțiile medico-sanitare private”. Inițiativa locală este susținută de către proiectul „Promovarea Învățământului Profesional Tehnic pentru o Economie Verde” finanțat de către Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ).
Responsabilităţi:
- Organizarea logisticii pentru implementarea tuturor activităților prevăzute în proiect;
- Coordonarea contractării și informării consultanților externi;
- Coordonarea comunicării eficiente între beneficiarii direcți și indirecti ai proiectului, traducerea rusă, română, engleză, materiale de comunicare etc.
- Sprijină comunicarea cu partenerii organizației (email, telefon, corespondență);
- Participă la pregătirea documentelor necesare (scriere, traducere, redactare);
- Îndeplineşte alte sarcini în vederea facilitării lucrului organizației.
Calificări:
• Experienţă de cel puţin un an, preferabil în poziţie de asistent de proiect, asistent administrativ sau secretar;
• Cunoașterea la perfecție a limbii române și posedarea limbii engleze și ruse;
• Studii superioare;
• Cunoaşterea Microsoft Office și utilizarea abilă a tehnicii de birou (scanner, imprimantă etc.) este obligatorie;
• Capacitate de organizare şi planificare personală;
• Abilităţi de comunicare, de analiza şi sinteză;
• Studiile sau experiența de lucru în sectorul medical și/sau în cadrul organizațiilor non-guvernamentale și a proiectelor cu finanțare externă vor fi considerate ca avantaje.
Poziţia este valabilă pentru o perioadă de 1 an cu o posibilitate de extindere.
Vor fi contactaţi doar candidații preselectați, care vor fi invitați la interviu.
Persoana de contact:
V-urile şi scrisorile de intenţie, în care să se expună motivaţia de a deveni asistent administrativ și activa în cadrul UIMSP, vă rugăm să le expediaţi la adresa de e-mail info@uimsp.md până la 15 octombrie 2019.
E-mail:
Site:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳