Asistent/ă Director
Linella
№14989106, 27 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Dacă ești bine organizată și ai abilități de coordonare și planificare, poți gestiona cu ușurință mai multe responsabilități, demostrând totodată o atenție precisă la fiecare detaliu, atunci tu ești candidatul ideal pentru această funcție, te așteptăm în echipa noastră!
Cerințe:
Studii superioare;
Experiență în gestionarea proceselor administrative;
Utilizator PC: cunoștințele Excel, MS Office;
Cunoașterea limbii române și rusă;
Abilități de organizare și planificare;
Capacitatea de gestionare a mai multor sarcini simultan și respectatarea termenelor limită.
Responsabilități:
Gestionarea solicitărilor de plată și monitorizarea corectă a acestora;
Coordonarea participării companiei la licitații și proceduri de tip tender;
Monitorizarea și actualizarea agendei de ședințe pentru departamentul de Dezvoltare;
Asigurarea unei comunicări eficiente între diferitele departamente pentru o bună desfășurare a activităților administrative.
Oferim:
Salariu stabil + sistem transparent de bonusare;
Echipă tănără, plină de energie și inovare;
Sarcini interesante și mod de lucru dinamic;
Mediu de lucru în care vă veți dezvolta atît profesional cît și personal.
Adresa: șos. Muncești 121
Toți candidații interesați de acest post vacant sunt rugați să transmită CV-ul pe hr.oficiu@linella.md.
Așteptăm CV-ul tău pe hr.oficiu@linella.md
Aplică direct de pe site https://linella.md/ro/posturi_vacante
Cerințe:
Studii superioare;
Experiență în gestionarea proceselor administrative;
Utilizator PC: cunoștințele Excel, MS Office;
Cunoașterea limbii române și rusă;
Abilități de organizare și planificare;
Capacitatea de gestionare a mai multor sarcini simultan și respectatarea termenelor limită.
Responsabilități:
Gestionarea solicitărilor de plată și monitorizarea corectă a acestora;
Coordonarea participării companiei la licitații și proceduri de tip tender;
Monitorizarea și actualizarea agendei de ședințe pentru departamentul de Dezvoltare;
Asigurarea unei comunicări eficiente între diferitele departamente pentru o bună desfășurare a activităților administrative.
Oferim:
Salariu stabil + sistem transparent de bonusare;
Echipă tănără, plină de energie și inovare;
Sarcini interesante și mod de lucru dinamic;
Mediu de lucru în care vă veți dezvolta atît profesional cît și personal.
Adresa: șos. Muncești 121
Toți candidații interesați de acest post vacant sunt rugați să transmită CV-ul pe hr.oficiu@linella.md.
Așteptăm CV-ul tău pe hr.oficiu@linella.md
Aplică direct de pe site https://linella.md/ro/posturi_vacante
E-mail:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut