Administrator receptie
Salvia Med &Spa
№11618145, 20 decembrie 2022
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
De la 8 000 Până la 12 000 MDL
Program de muncă:
În ture
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Căutăm Administrator Recepție care să ne ajute să oferim o experiență remarcabilă clienților centrului de medicină estetică Salvia Med&Spa și să îmbunătățim relația cu clienții.
Despre noi
Centru de Medicină Salvia Med&Spa oferă servicii de medicină estetică de înaltă calitate. Ne ajutăm clienții prestând servicii adaptate necesităților pentru a satisface preferințele legate de estetică, preț și calitate.
Descrierea jobului
Pe postul de Administrator Recepție vei fi responsabil de 7 obiective importante:
Să întâmpini clienți și să răspunzi la întrebările acestora;
Să răspunzi la apelurile de intrare ale potențialilor clienți;
Să programezi clienți la ședințe și să confirmi programările;
Să construiești relații cu clienții de lungă durată;
Să înregistrezi toți clienții în sistemul de programări;
Să completezi raportul de încasări zilnic;
Să încasezi bani și să emiți cec de casă;
În ce condiții suntem dispuși să cooperăm:
Oferim unui salariu motivant;
Program de lucru: Luni-Vineri de la 08.00 la 20.00, Sâmbătă zi scurtă;
Grafic flexibil, 2 zile peste 2;
Lucru în centrul orașului
Punem la dispoziție un sistem de instruire și inducție de la A la Z, alături de un mentor avansat.
Pachet social complet;
Vei fi privilegiat, în cazul în care:
Ai abilități excelente de comunicare, prezentare și relaționare cu clienții;
Ai experiență în poziție similară, administrator recepție;
Ai cunoștințe și înțelegi ce înseamnă o relație constantă cu un client;
Ai cunoștințe de MS Office;
Cunoști limba română și rusă fluent, limba engleză constituie un avantaj.
Despre noi
Centru de Medicină Salvia Med&Spa oferă servicii de medicină estetică de înaltă calitate. Ne ajutăm clienții prestând servicii adaptate necesităților pentru a satisface preferințele legate de estetică, preț și calitate.
Descrierea jobului
Pe postul de Administrator Recepție vei fi responsabil de 7 obiective importante:
Să întâmpini clienți și să răspunzi la întrebările acestora;
Să răspunzi la apelurile de intrare ale potențialilor clienți;
Să programezi clienți la ședințe și să confirmi programările;
Să construiești relații cu clienții de lungă durată;
Să înregistrezi toți clienții în sistemul de programări;
Să completezi raportul de încasări zilnic;
Să încasezi bani și să emiți cec de casă;
În ce condiții suntem dispuși să cooperăm:
Oferim unui salariu motivant;
Program de lucru: Luni-Vineri de la 08.00 la 20.00, Sâmbătă zi scurtă;
Grafic flexibil, 2 zile peste 2;
Lucru în centrul orașului
Punem la dispoziție un sistem de instruire și inducție de la A la Z, alături de un mentor avansat.
Pachet social complet;
Vei fi privilegiat, în cazul în care:
Ai abilități excelente de comunicare, prezentare și relaționare cu clienții;
Ai experiență în poziție similară, administrator recepție;
Ai cunoștințe și înțelegi ce înseamnă o relație constantă cu un client;
Ai cunoștințe de MS Office;
Cunoști limba română și rusă fluent, limba engleză constituie un avantaj.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut