Asistent Administrativ cu Limba Franceză

Veo Worldwide Services, parte a Grupului NOZ și lider pe piața europeană de destocaj, beneficiază de peste 17 ani de expertiză în optimizarea stocurilor nevândute. Ne adresăm proprietarilor de afaceri oferind soluții eficiente pentru gestionarea surplusurilor din colecții anterioare, sau comenzi anulate, contribuind astfel la optimizarea performanței lor operaționale.

Misiune: Să fim lideri mondiali în destocaj, impunând standarde de excelență și inovație în industrie.

Viziune: Sub deviza „No waste. Just value.”, ne angajăm să maximizăm valoarea resurselor, aptitudinilor și ideilor, cultivând o cultură a sustenabilității și eficienței. Mizăm pe dezvoltarea continuă a echipei noastre, promovând spiritul de inițiativă și colaborarea.

La Veo Worldwide, depășim granițele destocajului, contribuind la un viitor sustenabil și eficient. Alătură-te echipei noastre pentru a explora potențialul tău într-un mediu dinamic și inovator.

Asistent Administrativ cu Limba Franceză

Suntem în căutarea unui Asistent Administrativ dedicat și bine organizat, vorbitor de limba Franceză.

Dacă ești o persoană atenta la detalii, pasionată de gestionarea eficientă a activităților administrative și dornică de a contribui la succesul echipei noastre, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine.

Principalele tale misiuni vor fi:

  • Înregistrarea și verificarea informațiilor din programele furnizate de client, în conformitate cu specificul proiectului (utilizarea datelor administrative);
  • Verificarea și validarea facturilor pentru diferite servicii, în termenul stabilit de client (hotele, întâlniri, taxi, tren, închiriere auto, facturi deșeuri de la departamentul comercial al clientului);
  • Validarea cheltuielilor angajaților clientului în graficele furnizate de client;
  • Activarea/ dezactivarea/ schimbarea codului de alarmă pentru angajații clientului și menținerea bazei de date;
  • Managementul calității, contribuind activ la îmbunătățirea procedurilor interne ale departamentului;
  • Comunicare eficientă în cadrul echipei dar și cu clientul;
  • Respectarea normelor legale privind confidențialitatea datelor si informațiilor.

Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:

  • Abilități de comunicare în limba Franceză (nivel B2);
  • Atenție la detalii și bune abilități de organizare și coordonare de responsabilități;
  • Adaptabilitate și orientare către client;
  • Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office precum si alte programe conexe;
  • Experiența de lucru cu SAP va reprezenta un avantaj

Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:

  • Tichete de masă;
  • Formare inițială și asistență pe perioada de integrare;
  • Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
  • O zi liberă de ziua ta de naștere;
  • Oportunitatea de activare într-o companie internațională, cu sedii în 8 țări;
  • Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.

Alătură-te echipei noastre și fii parte din motorul care menține activitățile noastre administrative într-o mișcare constantă și eficientă!

Другие вакансии этой компании

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть