Șef call-centru
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 2 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Obiectivele postului:
Administrarea completă a call-centrului;
Organizează, conduce și auditează întregul spectru de activități aferente specificului de call-centru;
Inițiază, conduce, îmbunătățește prin măsuri de corectură procedurile desfășurate de către personalul call-centrului;
Elaborează lunar, la necesitate zilnic, rapoarte privind modul, condițiile și calitatea serviciilor oferite publicului de către call-centru;
Elaborează, modifică, completează procedurile de lucru;
Conducerea, motivarea și instruirea echipei din cadrul call-centrului;
Alte activități cu tentă managerială.
Cerințe față de candidat:
Studii superioare finisate la specialitate: telecomunicații, marketing, IT, reclamă;
Experiență de muncă în domeniul de cel puțin 2 ani pe o poziție similară;
Cunoștințe și abilități în domeniul managementului (sitematizare procese, gestionarea eficientă a resurselor umane din subordine și etc);
Abilități de organizare, planificare și previziune;
Capacitate de aplanare a conflictelor;
Abilități de comunicare eficientă;
Vorbirea fluentă a limbilor: română și rusă, cunoașterea limbei engleze va constitui avantaj.
Oferta:
Pachet salarial solid;
Colectiv tânăr și prietenos;
Posibilități de instruire și perfecționare profesională continua;
Locul de muncă: Mun. Chișinău, str. Ismail, 81/1, Sectorul Centru.
Persoanele interesate de prezenta ofertă sunt rugate să expedieze CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa electronică: hr@justconsult.md (indicând în mod obligatoriu postul la care candidați).
Pentru informații suplimentare apelați: 061137060. E-mail: hr@justconsult.md
Telefon: 061137060
Administrarea completă a call-centrului;
Organizează, conduce și auditează întregul spectru de activități aferente specificului de call-centru;
Inițiază, conduce, îmbunătățește prin măsuri de corectură procedurile desfășurate de către personalul call-centrului;
Elaborează lunar, la necesitate zilnic, rapoarte privind modul, condițiile și calitatea serviciilor oferite publicului de către call-centru;
Elaborează, modifică, completează procedurile de lucru;
Conducerea, motivarea și instruirea echipei din cadrul call-centrului;
Alte activități cu tentă managerială.
Cerințe față de candidat:
Studii superioare finisate la specialitate: telecomunicații, marketing, IT, reclamă;
Experiență de muncă în domeniul de cel puțin 2 ani pe o poziție similară;
Cunoștințe și abilități în domeniul managementului (sitematizare procese, gestionarea eficientă a resurselor umane din subordine și etc);
Abilități de organizare, planificare și previziune;
Capacitate de aplanare a conflictelor;
Abilități de comunicare eficientă;
Vorbirea fluentă a limbilor: română și rusă, cunoașterea limbei engleze va constitui avantaj.
Oferta:
Pachet salarial solid;
Colectiv tânăr și prietenos;
Posibilități de instruire și perfecționare profesională continua;
Locul de muncă: Mun. Chișinău, str. Ismail, 81/1, Sectorul Centru.
Persoanele interesate de prezenta ofertă sunt rugate să expedieze CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa electronică: hr@justconsult.md (indicând în mod obligatoriu postul la care candidați).
Pentru informații suplimentare apelați: 061137060. E-mail: hr@justconsult.md
Telefon: 061137060
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳