Office Manager

Inteligent Auto SRL
Город: Кишинев
Образование: Любое
Опыт работы: Можно без опыта
Зарплата: Не указана
График: Полный рабочий день
Dacă ai abilități în:

Crearea și menținerea unui mediu de lucru plăcut, asigurând eficiența organizațională în companie;
Organizarea și coordonarea atribuțiilor de administrare și procedurile de birou;
Păstrarea la un nivel ridicat de profesionalism relațiile cu clienții;
Pregătirea ofertelor comerciale și a contractelor;
Organizarea angajamentelor de ordin logistic pentru ședințe și întîlniri;
Procesarea cererilor primite de la clienți și partneri.

Pentru prima etapă e deajuns dacă:

Deții abilități excelente de comunicare interpersonală și organizare a spațiului de lucru;
Cunoști sistemul de operare PC și a pachetului MS Office;
Poți organiza managementul timpului și lucrul cu documentele;
Ești cu spirit organizatoric, abilităṭi de planificare şi organizare;
Ești cu spirit de echipă și dorești să faci parte dintr-o echipă de succes!

Care sunt benefiiciile angajaților

Posibilitatea de a-ți manifesta la maxim abilitățile și de a le pune în practică;
Dezvoltare profesională permanentă, echipă dinamică, într-o companie modernă;
Salariu competitiv + KPI care îți răsplătește performanța + pachet atractiv de beneficii;
Mediu de lucru îndrăzneț și un sistem de management contemporan;
Colegi responsabili, atrăgători și motivați.

Apreciem specialiștii TOP de asta rugăm să expediați CV- ul perfectat cu indicarea postului pentru care aplici (+ poză). E-mail: contabilitate.resource@yahoo.com
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть